Gjest Binna Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg er helt fersk når det gjelder nedlastning.. har fått litt hjelp av andre for å komme igang. Jeg lurer på: 1) Når jeg prøver å forandre tittelen på sangene (f.eks hvor noen har skrevet navnet på artisten feil) så får jeg ikke lov å gjøre det på alle. Det kommer en melding om at det "ikke er mulig å gi filen nytt navn, den kan være i bruk av en annen applikasjon". Hva menes med dette? Er det fordi noen laster ned den sangen akkurat da? Jeg fikk hjelp til å fikse på det igår, slik at jeg ikke deler noen ting. 1b) Og så ser jeg at ca halvparten av filene/ sangene står med RØD skrift, hvorfor? Tror det er de samme som jeg ikke får lov å endre navnet på. 2) Jeg bruker gratis -versjonen, ser det finnes en som koster 29,- i mnd. Er det noe særlig forskjell på de to? Burde jeg skaffe meg den sistnevnte?
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Jeg bruker gratisversjonen, men har ikke væt borti de problemene du skriver om! Hvis jeg prøver å laste ned flere av den samme sangen og de har samme navn, får jeg beskjed om dette og endrer det. Kanskje du prøver å endre navnet i Finder/ Explorer/iTunes mens låta enda lastes ned i LimeWire? Rart det der med rød skrift... Men ikke gi opp! Jeg synes Limewire er ganske enkelt og greit, selv om man ikke alltid finner det man leter eter! Azereus derimot, synes jeg er et mareritt uten like!!! Lykke til!
Gjest Binna Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg bruker gratisversjonen, men har ikke væt borti de problemene du skriver om! Hvis jeg prøver å laste ned flere av den samme sangen og de har samme navn, får jeg beskjed om dette og endrer det. Kanskje du prøver å endre navnet i Finder/ Explorer/iTunes mens låta enda lastes ned i LimeWire? Rart det der med rød skrift... Men ikke gi opp! Jeg synes Limewire er ganske enkelt og greit, selv om man ikke alltid finner det man leter eter! Azereus derimot, synes jeg er et mareritt uten like!!! Lykke til! ← Takk Synes egentlig det er ganske greit ja. Det er inne på Limewire, på biblioteket (sanger jeg allerede har lastet ned) jeg forsøker å endre noen av navnene, men flere det ikke går på. Endret 18. april 2006 av Binna
forelzka Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Et lite tips bare Gå inn på LimeWire sine side å se ka siste betal-versjon hete. Så går dokker inn i LimeWire og søke etter den versjon på programma Vips!!! Gratis betaleversjon Men pass på at dokker ikke får reklame... Det skjule sæ bak nån av filen....
Gjest Binna Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Et lite tips bare Gå inn på LimeWire sine side å se ka siste betal-versjon hete. Så går dokker inn i LimeWire og søke etter den versjon på programma Vips!!! Gratis betaleversjon Men pass på at dokker ikke får reklame... Det skjule sæ bak nån av filen.... ← Hmm, takk
Amanlis Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Et lite tips bare Gå inn på LimeWire sine side å se ka siste betal-versjon hete. Så går dokker inn i LimeWire og søke etter den versjon på programma Vips!!! Gratis betaleversjon Men pass på at dokker ikke får reklame... Det skjule sæ bak nån av filen.... ← Spennende! Er det de zippede filene jeg skal laste ned?
forelzka Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Spennende! Er det de zippede filene jeg skal laste ned? ← Prøv helst de zippede filene. De bruker ikke å inneholde reklamefiler....
Amanlis Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Prøv helst de zippede filene. De bruker ikke å inneholde reklamefiler.... ← Det funka fint med zippede filer. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå