Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Inspirert av tråden under: Hvor sover hunden din helst? Bruker den sengen du har kjøpt inn, eller har den valgt seg et annet sted? Foretrekker den flate gulvet, eller liker den et sted med beskyttende kanter rundt seg? (Og hvilken rase har du?)
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 (endret) Han har bur i stua som han (skal) sover i om natten. Men noen ganger blir det for varmt eller noe, og da ligger ham gjerne på et håndkle på soveromsgulvet. Eller sleipingen hopper opp i senga, men det er han for stor til nå i mine øyne. I tillegg har han en hundemadrass som vi har lagt babysenglaken på. Den ligger på gulvet i stua. Jeg har en seks måneder gammel fuglehund. Endret 18. april 2006 av Elphaba
Gjest vimse Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 To stk blandingser. 1. trives best på pappa`s arbeidstøy som ligger på gulvet, eller i sofaen på ei pute. 2. trives best i pappa`s stol eller i sofaen ¨sin¨, er det for varmt detter hun sammen på gulvet, kjøpte hundeseng, men den var ikke interessant i det hele tatt. Om natten sover de i senga.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Har bare en hun igjen nå, og hun har det siste aaret lagt seg mye i sofaen Engelsk setter
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 åpent bur med madrass og pledd, han sover som oftest der, hvis vi ser på tv el, så ligger han ofte ved siden av sofaen. får ikke ligge i møblene eller i senga. vi har dalmatiner.
Gjest camillo Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Han sover helst i buret eller på gulvet. Har aldri kjøpt noen seng til ham. Schæfer.
Bauche Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Her i huset ligger whippeten i bur (med åpen dør) - Han ligger på dyne og varmeteppe, og har dyne over seg - i tillegg til at det er teppe over selve buret...EN liten hule, rett og slett. Vi fikk hunden da den var 1 år, så den var tilvendt bur (noe jeg egentlig ikke likte) - men han føler seg tryggest der - og legger seg der når han vil sove...Eller evt i sofaen om vi ligger i den... Senga vår er mest populær av alt, men der får han kun ligge dagen jeg skal bytte sengetøy....
nessi Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Vår sclabrador (schæfer og labrador blanding) ligger der han finner det for godt; på stue eller baderoms gulvet, i sofaen eller i senga vår. På varmedager ligger han ofte på i kjelleren.
Gjest Varg-Menja Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Amstaffen vår sover der hun vil, bare ikke i senga vår. Har prøvd å kjøpe egen seng til henne, men hun nekter å legge seg i sånne plastsenger, så det er bortkastede penger. Som regel ligger hun i sofaen, eller på en madrass på gulvet på gjesterommet vårt. Hun liker best å ligge litt opp fra gulvet, ett sted det er varmt. Aller helst vil hun ligge i senga, men det får hun ikke lov til siden det er så masete å ha henne der.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 I buret som er åpent, under sofaen eller senga, i dobbeltsenga mi, på sofaen, gulvet, teppet eller hvor han vil... (det er ikke min hund, men han velger selv) Hvis det var min hund av en viss størrelse ville jeg ikke hatt han i senga. Han er dessuten ikke særlig mild når jeg har fått samboer tidligere, da knurrer han og flekker tenner, og mener at DEN siden av senga er HANS. Men det gikk bra, men da jeg var samboer, oppdaget bikkja som jeg passer ofte, at eksen var lengre våken så han stjal seg noen timer på andre sida av ektesenga...og hunder kan "klokka", så han gikk og la seg på puta på gulvet før eksen kom og la seg... Jeg kan ikke ha egen hund akkurat nå, selv om jeg har lyst på en. En som er litt større enn lillen. Jeg bor i blokk og er altfor lat til å gidde å gå turer tidlig om morgenen før jeg er våken osv. Får jeg hage, er det greit. Men med hage følger det vel også en mann, hvis man ikke vinner i lotto... Bedre være "barnevakt" for andres hunder da.
dittin Skrevet 19. april 2006 #11 Skrevet 19. april 2006 om natta sover hun på kjøkkengulvet. ellers om dagen hvor hun enn vill, bare det er på gulvet, eller ute hvis hun vil. bastard.
agbre Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 Der hvor det passer henne. Hun starter som regel med å legge seg i min seng når jeg legger meg. Så hopper hun ned, og om morgenen finner jeg henne i en stol eller i sovesofaen på kjøkkenet. Hadde en gang en seng til henne, men den måtte jeg gi bort. På hytta legger hun seg før meg, og da er det alltid i senga mi
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #13 Skrevet 19. april 2006 I buret sitt, eller hvis hun kan velge selv, i sofaen Det får hun selvsagt ikke lov til
Teddy Skrevet 19. april 2006 #14 Skrevet 19. april 2006 (endret) I senga si, sofaen under et pledd eller i senga vår. Dvergpinscher. Endret 19. april 2006 av Teddy
Mossa Skrevet 19. april 2006 #15 Skrevet 19. april 2006 (endret) Hele huset er senga hennes. Hun legger seg der vi er. I stua er favorittplassen under akvariet, der har vi nå lagt et pledd til henne. På soverrommet har hun et pledd ved senga vår som hun sover på. Hun er stort sett aldri i senga (hender hun sniker seg oppi noen morgener for å å få seg litt kos før vi står opp) Hun er så og si aldri i sofaen, men det hender selvsagt det også. Vi kjøpte hundeseng til henne, men siden vi har katt også ble det litt krangling om hvem som skulle ligge der. La de seg samtidig gikk alt greit. Men la en av de seg der før den andre, endte det med at den andre plagde førstemann ut av senga... og den forviste stakkaren ble gående å syte og pipe. Dermed endte den dyre senga i fjøsen!! Glemte å si: Vi har Border collie Endret 19. april 2006 av Mossa
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 Jeg har 2 blandingshunder av ymse slag. En "vinterhund" og en "sommerhund". Polarblandingen lå i dørsprekken og luftet magen i hele vinter, mens den andre, "sommerhunden" lå og koste seg på varmekablene på badet. Ellers sover de mest i sofaen eller rett på gulvet. Senga har vært en klar favoritt, men vi har kastet dem ut derfra.
Gjest Spinone Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 Seng er altså ikke det første jeg trenger å bruke penger på, virker det som...
Julie Skrevet 20. april 2006 #18 Skrevet 20. april 2006 I senga si, men pleier å klatre opp i sofaen og dandere seg der så fort vi har lagt oss. Julie
Gjest mona27 Skrevet 20. april 2006 #19 Skrevet 20. april 2006 Vår lille nydelige bortskjemte cavalier sover i senga vår. Hvis det blir for varmt går han ned og legger seg i sin egen seng som står i stua.
Cherie Skrevet 22. april 2006 #20 Skrevet 22. april 2006 Hun ligger i en krok med vegger på tre kanter. Kroken er på soverommet og hun ligger på 10cm skumgummi med no pledd som hun former og styrer med etter eget ønske. Hun er en Rhodesian Ridgeback. *peke på avatar*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå