Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg har akkurat kjøpt med en ny solkrem. Det står ikke noe om at den kan brukes i ansiktet, men heller ikke at den kun er til kroppen! Er det noe galt i å bruke den i ansiketet da? Den er ikke fet virker det som..
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Du finner vel tidsnok ut om den ikke egner seg i ansiktet. Hver gang jeg har prøvd det har jeg fått urenheter.. Selv kjøper jeg som regel solkrem for ansiktet og bruker den på kroppen også. Kan det virkelig være vanlig å bruke 50 ml solkrem bare i ansiktet på en sesong..hm..
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Jeg bruker en selvbruningskrem på kroppen, og en annen i ansiktet.
IdaC Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Du kan helt sikkert gjøre det, men det er jo ikke det beste å gjøre. Kremen for ansiktet er spesialtilpasset ansiktshuden, tror ikke den er så fet som den til kropp. Men det er jo veldig avhengig av huden din også. Dersom den "tåler alt" så er det sikkert bare å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå