Gjest Sille Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Ja, som sagt, øyenskyggene legger seg i striper på øyelokket etter et par timer eller to. Mistenker at det er fordi jeg har litt fet hud :chock: på øyenlokkene. Vet dere om noen baser, primere el. lign. som kan hjelpe på dette problemet? Det er så utrolig irriterende. (Det skjer med alle øyenskyggene jeg har prøvd, har prøvd mange forskjellige, og stort sett bare dyre merker.)
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Art Deco øyenskyggebare er kjempebra. Jeg fikk den i presang en gang, så vet ikke hvor den selges desverre. Noen andre som vet?
Gjest Sille Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Ok, Art Deco *notere* Har også hørt mye positivt om MAC-produktene, men vet ikke om de har noe som kan avhjelpe problemet? Anyone?
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Tror de selger Art Deco på glassmagasinet og steen og strøm!
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Art Deco øyenskyggebare er kjempebra. ← JA! Den er suveren! Øyenskyggen min sitter som "støpt" hele dagen, uten å forsvinne eller stripe seg. (Husk bare at basen skal tørke litt før du legger på skygge!) Den fås kjøpt hos mange parfymerier.
IdaC Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Det er mange merker som har baser, men den nevnte Art Deco er absolutt den beste. Ikke er den dyr heller og veldig drøy.
Sun Mei Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Så det er Art Deco som kan hjelpe meg med problemet
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Pris på denne herligheten? ← Ca. 80 kroner.
Catzy Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Jeg pleier å legge pudder på øyelokkene før jeg tar på øyeskygge. Da blir det mindre striper. Kanebo har også en base som heter IB - 10 Seconds Awakening Essence, som skal gjøre at sminke sitter bedre. Mulig det er et tips hvis ArtDeco sin ikke funker. (Kanebos koster mer enn 80 kr.) Catzy
Gjest Sille Skrevet 19. april 2006 #11 Skrevet 19. april 2006 Tusen takk for mange fine tips jenter! Nå blir det testing-testing!
kitekatt Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 Ja, som sagt, øyenskyggene legger seg i striper på øyelokket etter et par timer eller to. Mistenker at det er fordi jeg har litt fet hud :chock: på øyenlokkene. Vet dere om noen baser, primere el. lign. som kan hjelpe på dette problemet? Det er så utrolig irriterende. (Det skjer med alle øyenskyggene jeg har prøvd, har prøvd mange forskjellige, og stort sett bare dyre merker.) ← Elisabeth Arden sin eye fix, fikk den minst hardføre skggen til å sitte på meg i tyrkia i 40 grader og vi gikk og tørket oss i ansiktet med servietter pga luftfuktighet. Billig og genial!
iss Skrevet 19. april 2006 #13 Skrevet 19. april 2006 Jeg pleier å legge pudder på øyelokkene før jeg tar på øyeskygge. Da blir det mindre striper. Kanebo har også en base som heter IB - 10 Seconds Awakening Essence, som skal gjøre at sminke sitter bedre. Mulig det er et tips hvis ArtDeco sin ikke funker. (Kanebos koster mer enn 80 kr.) Catzy ← Den har jeg!! Kjempedyr Men den funker på ansiktet iallefall. Ikke prøvd den på øyenskygge før! men det skal jeg teste!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #14 Skrevet 21. april 2006 Jeg bruker Guerlain sin. Synes den er god, men den er dyr. Til gjengjeld varer den utrolig lenge.
Smørblomsten Skrevet 23. april 2006 #15 Skrevet 23. april 2006 Tror de selger Art Deco på glassmagasinet og steen og strøm! ← Ja der kjøpte jeg den for 3 dgr siden (kr 80) og er MEGET FORNØYD!!! Jammen mange gode tips man får her på Kvinneguiden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå