Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Knustogslik!
Skrevet

Ååååååååhhhhh, jeg har det så vond. Vet ikke min arme råd. Jeg har så lyst til å gi jenta jeg elsker en sjangse til, men tror ikke jeg klarer :grine:

La meg starte med å si at når jeg elsker noen så er det ingen andre enn den personen jeg tenker på. Dvs, blir ikke sjarmert av noen andre, fantaserer ikke om andre og kan absolutt ikke ha sex med noen andre. Nå er jeg jo forholdsvis ung, midten av 20 åra , men føler meg alikevel sikker på at det viktigste for meg i livet er å ha en som føler på samme måte som meg, ikke være intressert i noen andre på en måte. For meg er det slik ekte kjærlighet skal være, man er kun intressert i en person, og den personen betyr mer en allt annent.

Jeg og denne personen jeg elsker har vert sammen litt over 3 og nå har vi hatt en pause på 2 uker ca., forde hun ville finne ut av ting. På denne tiden har hun klart å bli bli sjarmert av noen og blitt med noen hjem å hatt sex med. Dagen etter dette skjedde ringte hun meg å var helt knust, og så hun elsket meg og blablabla osv. og bare meg osvosv. Dette var jo helt knusende for meg ,for jeg elsket hun både før og etter , men vet med meg selv at hadde hun verdt like glad i meg som jeg er i hun så hadde ikke slikt værdt mulig.

Noen sier til meg at jenter/damer ikke helt klarer å binde seg følese messig på den måten jeg vil, slik som jeg selv gjør. Dere må liksom sjekke ut gresset på den andre siden av elven. Men det kan jo ikke være riktig, hvis jeg kan føle slik, må det jo finnes andre av motsatt skjønn som kan det ?

Jeg vil så gjerne tro at hun er forandret, eller kan forandre seg.

Selv om jeg på en måte vet at dette ikke er riktig for meg.

Jeg vet hva jeg vil ha her i livet , jeg tror ikke hun vet det....... hverfall ikke enda.

Ufffff.......... Hode mitt går helt i spinn, vet ingen ting, skjønner ingen ting ,lurer meg selv til å tro at alt kan ordne seg, selv om jeg inners inne vet at det ikke kan ...... Arghhhhhhh har så lyst til å gi det en sjangse, men klarer bare ikke...... tror jeg ... vet ikke.... tror jeg :tristbla:

Eneste jeg vet er at jeg elsker denne personen..... ufff ..... jeg er psyk i hodet mitt jeg .

Noen som har noen tanker rund slikt som dette ? Kjærlighet og hva det er liksom ?

Og kan damer virkelig elske noen slik at det ikke finnes interesse for annet ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Knustogslikt
Skrevet
Stole på HENNE, ikke hun.

Tusentakk for det kloke og veldig hjelpsomme svaret ditt!

Du klarer nok helt sikker finne 100 andre skrivefeil i innlegget mitt , fint hvis du kunne hjelpe meg å finne dem, det er virklig utrolig viktig for meg.....

Tenk vis alle i hele verden kunne skrive helt uten gramatikk og skrivefeil.

Da hadde verden blitt perfekt da :forvirret:

Skrevet

Gi dama en sjanse.

Hun måtte finne ut ting, og det gjorde hun.

Skrevet

Dette må være vanskelig for deg, jeg forstår godt at du ikke helt vet om du kan stole på henne, men det er faktisk noe i utrykket "man vet ikke hva man har før man er i ferd med å miste det" og dette tror jeg hun vet. gi henne en sjanse til, men ikke vær for ivrig, da blir du bare mer såra, skulle det skje igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...