Englepus Skrevet 6. desember 2002 #61 Del Skrevet 6. desember 2002 De bruker ikke foreldrenes blod, de bruker det blodet de har på lager som er av rette typen. Jeg kunne aldri fått blod fra min mor, hun har A- og jeg har AB+ så det hadde ikke gått så bra. Men er det snakk om beinmarg f.eks da er det noe annet. Men jeg syns det viktigste i denne saken er farens rett til å vite om sitt barn og omvendt. Vi kvinner bestemmer så mye når det gjelder barn/abort, men mannen har jo og bidratt! Hadde jeg følt for å ha frihet til å ligge med hvem som helst hadde jeg aldri giftet meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 6. desember 2002 #62 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg mener at de som kritiserer og bruker argumenter til forsvar for sitt syn som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten burde skamme seg. Er de egentlig noe bedre selv.... Slik saken blir framstilt her er det et altfor tynt grunnlag å dømme noen etter, mener jeg. Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #63 Del Skrevet 6. desember 2002 Egentlig så er jo dette med blodoverføring ganske klart. Tenk på adopterte , foreldreløse.. Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 6. desember 2002 #64 Del Skrevet 6. desember 2002 Nå kan det jo faktisk tenkes at barnet du bærer ikke er et resultat av sidespranget, men heller bryllupsnatta....? Utro eller ikke, dette barnet har livets rett uansett på hvilken måte det ble unnfanget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneka Skrevet 6. desember 2002 #65 Del Skrevet 6. desember 2002 Stakkar mannen din, tenk hvis det var han som gjorde noe slikt mot deg! Jeg skjønner heller ikke hvorfor du giftet deg med han når du hadde et godt øye til en annen. Plager samvittigheten deg når du ikke vet hvem som er far til barnet ddu bærer....håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare innom Skrevet 9. desember 2002 #66 Del Skrevet 9. desember 2002 Skjønner godt at man kan få panikk. Mener selvfølgelig ikke at utroskap er greit, men når man er 24 og får et anfall av "hjelp-jeg-er-for-etablert" er det lett å ty til lettvinte løsninger. Som regel har det da ikke så store konsekvenser som i dette tilfellet. Jeg vil i hvert fall ikke moralisere i denne saken. Uansett hva du velger å gjøre, tenk over dette: Snart får du en person som kommer til å elske deg over alt annet, en person som har hele sin barndom lagt i dine hender, og som vil gi deg MYE mer enn en mann noen gang kan. Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 14. desember 2002 #67 Del Skrevet 14. desember 2002 At det går ann å vere sååååååååå Jæ...g. Dinn mann fortjener ikke ei sånn som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROBBAN Skrevet 14. desember 2002 #68 Del Skrevet 14. desember 2002 Hmmmm…… jeg har ingen rett og fordøme deg for dine handlinger. Men som jeg ser på det så var det du som tok et val, og ansvaret for dette ligger hos deg. Hva du skal gjøre? Er ikke enkelt å svare på, kanskje du må ta deg tid til og finne ut hvem som betyr mest for deg, barnet som du bærer eller mannen som du er gift med. Jeg trur ikke du kan få både påse og sekk i dette fallet. Du må spørre deg selv, HVA VILL JEG??? Og handle der etter Vi bærer alle ansvar for våre handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 14. desember 2002 #69 Del Skrevet 14. desember 2002 Om dette er et innlegg med rot i virkeligheten, skal ikke jeg uttale meg om. Men jeg reagerer litt på svarene dere gir henne - hva er forskjellen om man er utro før eller etter man har giftet seg ? Er det så mye verre å være utro før man inngår ekteskapet ? Statistisk sett så er det jo mange, både kvinner og menn som faktisk er utro en eller flere ganger - hvordan kan man da dømme andre, når man faktisk kan havne i samme situasjonen selv. Og vet dere hvor mange gifte menn i dette land som faktisk ikke er biologisk far til sin kones barn ? Det er temmelig mange ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 14. desember 2002 #70 Del Skrevet 14. desember 2002 UTROSKAP ER NOE DET MEST NEDVERDIGENDE OG JÆ##### MAN KAN GJØRE MOT NOEN! Samme om det skjer før eller etter bryllup. Det er like stygt gjort uansett når eller hvor det skjer. Mener nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 15. desember 2002 #71 Del Skrevet 15. desember 2002 Selvsagt, Kattepus - er vel noe alle er skjønt enige om. Utroskap foregår allikevel i stor skala - det kan man ikke lukke øynene for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 23. desember 2002 #72 Del Skrevet 23. desember 2002 Er EGENTLIG utroskap verre enn å neglisjere, ikke ta hensyn til, ikke bry seg om den en er gift/samboer med? Er utroskap verre enn å ønske seg bort fra partneren? Er utropskap verre enn å baktale, og snakke stygt om den en er sammen med? Utroskap er ingen handling man applauderer, men er det det verste man kan gjøre mot det mennesket man lever sammen med? Jeg syns mange her er raske med å dømme. Hvis åpningsinlegget har rot i virkeligheten, vet vi fakisk ingenting om hva som var bakgrunnen for handlingene som ble utført. Hadde du dømt like hardt, hvis det var din nærmeste venninne som hadde gjort det samme, hvis du hadde hørt om bakgrunnen for det som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2002 #73 Del Skrevet 26. desember 2002 Du er en tufs og må ta ansvar for dine handlinger. Slik er livet. Skilsmisse, bråk og et stort helvete er hva som står deg i vente. At du har sagt ja til å gifte deg når du visste at du kunne finne på noe slikt er dumskap og umodenhet. Du får nok gå en tid med skillsmisse og elendighet. Aksepter det. Lev heller livet. ha sex med flere menn viss det er det du ønsker. Gjør det i åpenhet og ikke lyv for deg selv og andre. Gjør akkurat det du har lyst til, men gjør det rederlig. Men begynn å stille deg spørsmål. Hvorfor? Tror du kan lære noe om livet ved å stille deg spørsmål og finne svar. Tenk!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. desember 2002 #74 Del Skrevet 26. desember 2002 Enig med Skarolinee. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2002 #75 Del Skrevet 27. desember 2002 1. Flytt hjem til mamma og si du ble kastet ut fortidlig. 2. Be mamma få ny time til skolepsykologen for å få ny attest på umodenhet. 3. Vis din mann attesten på umodenhet. 4. Din mor må få oppnevnt verge til deg, slik at du slipper å stå til ansvar for dine handlinger heretter. 5. Oppsøk u-skole i storefri,slik at du kan diskutere dine problemer med likesinnede. (umodne hodeløse høns) 6. Hvordan kunne presten finne på å vie deg, etter smtale uten å ha med verge. 7. Var din mann sovende i "gjerningsøyeblikkert" DESSUTEN LILLE FRØKEN, DU HAR NOK LEST FOR MANGE LEGEROMANER. ELLER KJEDET DEG PÅ PIKEROMMET I JULEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå