Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Er det noen her som kan anbefale meg en god dagkrem for ansiktet (gjerne av typen anti-age dersom den ikke er for fet)? Solfaktor/sunblock hadde også vært greit. Jeg har normal, men ømfintlig hud, så den må ikke være mye parfymert. Jeg reagerer f.eks. svært på Chanel sine kremer. Kunne også ha tenkt meg en god, oppstrammende og rensende maske dersom noen har noe å anbefale.
Gjest Gjest_Dolly_* Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Jeg har god erfaring med Decleors dagkrem(og nattkrem). De har mange forskjellige- også noen som skal virke litt forebyggende på aldring av huden. Jeg har testet mange ulike, og faller alltid tilbake til det merket når jeg skal ha ny krem. De koster litt, men de er drøye og bra for huden. Decleor har også gode masker. Jeg bruker en sånn "multimaske" derfra nå som både peeler, renser og glatter ut! Jeg har ikke prøvd rensmasken. Hvis jeg skal nevne andre merker som jeg har god erfaring med; også når det gjelder krem og maske(jeg er 35 år og noenlunde samme hud som deg), da ville jeg valgt noe fra Biotherm eller Shiseido. De har god kremer som kan hjelpe litt på for tidelig aldring av huden. F eks har Shiseido kjempe gode fuktighetsmasker og øyekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå