Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve en base under mascaraen min for mer volum og "glam" :)

Er det noen som har anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Guerlain sin, i Divinoraserien. Lett å påføre, akkurat passe størrelse på kosten, og vippene blir superlekre! :)

Skrevet
Jeg kan varmt anbefale Guerlain sin, i Divinoraserien. Lett å påføre, akkurat passe størrelse på kosten, og vippene blir superlekre!  :)

Helt enig. Ellers er Clinique sin også grei; en god annenplass.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg kan varmt anbefale Guerlain sin, i Divinoraserien. Lett å påføre, akkurat passe størrelse på kosten, og vippene blir superlekre!  :)

:Nikke: Den har jeg også, og den er bra, men jeg glemmer å bruke den. Til daglig bruker jeg bare mascara, og da liker jeg det best naturlig. Men den er flott til å gjøre en hverdagsmascara om til festmascara.

Gjest gjest1
Skrevet

Må notere meg Guerlain bak øret jeg også.

IKKE kjøp Lancome XXL i hvertfall, glissete gugge....

Skrevet
Må notere meg Guerlain bak øret jeg også.

IKKE kjøp Lancome XXL i hvertfall, glissete gugge....

Enig! Har bare prøvd denne jeg da, men det ble ikke bra i det hele tatt. Klumpete og elendig. Kastet den etter kort tid.

Får prøve Guerlain sin jeg også. Noen som vet om den "behandler" øyenvippene slik at de blir sterkere i tillegg til å gi volum?

Skrevet
Får prøve Guerlain sin jeg også. Noen som vet om den "behandler" øyenvippene slik at de blir sterkere i tillegg til å gi volum?

I følge de på Esthetique så skal den behandle også. De sa at man kunne bruke den som "balsam" om natten.

Skrevet

Skal man vente litt før man tar på mascara, eller skal mascaraen tas på rett etter primeren?

Skrevet

La primeren tørke først, da får man det beste resultatet. Det tar ikke mange minuttene før det tørker.

Skrevet

Takk for svar. Kjøpte den i dag, så da skal jeg teste den i morgen.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg syns nå XXL sin i fra Lancome er kjempe bra jeg da. Jaja... hver sin smak. :)

Skrevet

Kjøpt Guerlain sin nå jeg også, og den er super!

Skrevet
Dumminger!

Nå er den utsolgt.  :grine:

Fant du den ikke du heller?får vel inn igjen etterhvert vel?eg ve også ha flotte vipper!",)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Har nettopp bestilt Guerlain Divanora Primer.

Kan denne brukes i stedet for mascara når man har farget vippene? (Skal få farget vippene for første gang snart).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...