Gjest Gjest_Våge_* Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Er det andre her som har hatt en sex drømm om eg annen gutt enn den du er sammen med..? har hatt slike drømmer ganske ofte i det siste....betyr dette noe?
tåkedott Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 ja dette tror jeg da er naturlig... det har hendt med meg og, men bare 1 eller 2 ganger, drømmer ganske ofte om sex da... hadde engang en helt vannvittig sexdrøm,kosa meg masse, men sov nok tungt, våkna av noe jeg tror var en orgasme... våkna med et stort smil neste morgen! vil ha flere slike drømmer jeg! men er det egentlig mulig for oss jenter dette, å få orgasme i søvne? *vil ha mer!!*
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Er det andre her som har hatt en sex drømm om eg annen gutt enn den du er sammen med..? har hatt slike drømmer ganske ofte i det siste....betyr dette noe? ← Det betyr at evolusjonen funker, og at forplantningsmekanismene er i orden.
Gjest Gjest_våge_* Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 ja, har våkna med et smil et par ganger ja er litt gøy
^me^ Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 av en eller annen grunn så får jeg ALLTID våte drømmer rett før jeg våkner! det er alltid den siste drømmen.. flaut når sambo har våknet litt før meg og ser at jeg ligger og gnikker på dyna og stønner som bare det mens jeg sover!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 Det betyr at evolusjonen funker, og at forplantningsmekanismene er i orden. ← Enig. Naturen har ordnet det slik at vi skal være kåte på flere enn èn, for å sikre at vi forplanter oss.
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 av en eller annen grunn så får jeg ALLTID våte drømmer rett før jeg våkner! det er alltid den siste drømmen.. flaut når sambo har våknet litt før meg og ser at jeg ligger og gnikker på dyna og stønner som bare det mens jeg sover! ← Jeg syns det er flaut å våkne sånn alene jeg "Håh her ligger jeg og har sex med meg selv UTEN å ta på meg selv engang!"
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 eg synest det er litt skummelt og eg...å vær kåt på andre enn den eg er sammen med. Han eg drømmt om, kjenner eg jo. vi var ute sammen på onsdag. an er så snill, søt, kjekk...å kjempe deilig å sexy. han kysset meg. å nå går eg å tenker på han nesten hele tiden, å ser det som sjedde på onsdag opp og opp igjen!!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 kanskje det er det da.. at du er litt betatt og det er derfor du drømmer om spesielt han
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 det er synst er litt skummelt!!! er jo sammen med kjæresten min, vis har vært sammen i 3 og halvt år. elsker han kjempe masse!! eg har aldri vert med noen andre enn han. Og eg har nå i det siste hatt lyst å prøvd andre. og etter desse drømmene, og etter eg var ute med han i drømmen, er det bare blitt "verre" Å det blir ikke bedre av at han sier at han synest eg er deili og at han hadde hatt sex med meg hadde eg ikkje vært sammen med kjæresten min!!
lina-77 Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 :enig_anim: Ja det har skjedd meg ofte! jeg er gift og har det bra men kan ennå drømme om andre og tidligere partnere. Nesten unormalt å ikke gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 av og til skulle eg ha ønsket at vi hadde et så åpent forhold at eg kunne prøvd noen andre. er enda så ung, å har lyst å prøve så mye. har jo prøvd trekant da, og da har jo min kjæreste prøvd ei anna så......ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå