Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg fikk denne dagremen i gave Er det noen som har erfaring med den? Synes konsistensen er helt perfekt!
Gjest Sille Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Jeg har brukt den flere ganger, og vært veldig fornøyd. Enig med deg i at konsistensen er herlig, liker duften også... Tror kanskje denne dagkremen er best til de med "vanlig" hud, og ikke problemhud.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Takk! Jeg har normal hud uten særlig problemer så da passer den kanskje bra! Andre med erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Bruker den selv og har faktisk kjøpt den nå for tredje gang! Så fornøyd er jeg Huden kjennes frisk ut lenge og den er deilig å påføre.
Hawaii Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Jeg fikk denne dagremen i gave Er det noen som har erfaring med den? Synes konsistensen er helt perfekt! ← Jeg bruker den og er veldig fornøyd Den er akkurat passe av alt.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Hvordan er den med tanke på å gi fukt? Og den tetter ikke til porene? Har så lyst å skaffe meg hele Biotherm settet, med rens, toner og krem.
LaToya Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 Litt gammel tråd, men tar den opp igjen. Vurderer å kjøpe denne, ser at den er i krem og gele. Noen som har prøvd begge og har erfaringer ?? Tror jeg kommer til å velge kremen, er ikke så glad i gele. ( har normal hud ). Andre med erfaringer fra ansiktskremer fra Biotherm ?
Nemesis Skrevet 24. desember 2006 #8 Skrevet 24. desember 2006 Jeg brukte den serien før. Var vel helst borti den ungdomsserien deres, men også de krukkekremene. Var fornøyd med de jeg brukte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå