Holly Hobbie Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Gaar paa pergo denne syklusen, foerste syklus. Testet positivt paa el-stripsen i morges - foerste gang det er skjedd! Er paa dag 15 i syklusen. Men jeg mener aa ha lest at man ikke kan stole paa disse stripsene naar man gaar paa pergo...noen som husker om dette stemmer? Haaper inderlig at jeg virkelig har el....
Gjest Epona Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Utslag på EL-test viser jo at du har økt luteiniserende hormon i kroppen, og det øker ved EL. Det du ikke kan stole på er at egget virkelig kan befruktes, for du vet jo bare at egget er "ferdig", ikke om det faktisk klarer å vandre nedover (feks hvis man har tette eggledere). Men dette gjelder jo alltid, både med og uten Pergo. En positiv El-test vil vel så godt som alltid indikere EL, også når man bruker Pergo. Skal ikke banne på det, men jeg har aldri hørt eller lest at man må stole mindre på testen med Pergo.. :klø: Ble litt rotete skrevet, håper du skjønte poengene mine.. Tror uansett jeg kan gratulerer deg med EL jeg! Og så krysser jeg fingrene for dere!
Holly Hobbie Skrevet 18. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2006 Oi, supert! Da satser vi paa at egget vandrer dit det skal! Men dette betyr da at EL sannsynligvis kommer til aa finne sted....vet man naar?? Skal ikke ta noen sjanser og har en gang per dag i nesten en uke naa og skal fortsette med det til hvertfall over helgen...
BitteLille Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Oh, spennende! Gratulerer med påvist EL! (leter etter min ennå... )
Holly Hobbie Skrevet 19. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2006 Tusen takk, BitteLille! Haaper du finner din El snart ogsaa! Skal du i gang med pergo?
BitteLille Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Tusen takk, BitteLille! Haaper du finner din El snart ogsaa! Skal du i gang med pergo? ← Venter på svar på siste blodprøven ennå, vet om det blir pergo-kur eller ikke i løpet av en ukes tid... Hvis det ikker er noe feil der heller, aner jeg ikke hva vi skal gjøre Legen påstår at da blir det rett til trondheim, men håper nå han kan gjøre litt mer for oss først... Men synes det er kjempespennende at du har funnet El'n din!
Holly Hobbie Skrevet 19. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2006 Lykke til, da. Du faar oppdatere oss! Tilbake til el-stripsen...teststreken var litt svakere enn den "faste" streken som kommer paa stripsen. Betyr det at det ikke er registrert stigende lh, eller? Ble plustselig i tvil her. Selv om jeg har kjent at ting skjer i eggstokkene for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå