Gå til innhold

Endelig kommet igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig begynt å trene igjen....

begynte for 2 dager siden.. hjemme...

tar 20 situps, 10 rompeløft, setter meg på huk og opp igjen 10 ganer, og så en runde til med samme opplegg når jeg har setti meg på huk.... dette gjør jeg morran og kveld....

tror dere dette vil hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke dirrekte feit, det er jeg ikke... jeg er 157 og veier 63 kg... greia er bare at jeg ser gravid ut.. mamma spurte meg igår om jeg er gravid, for det så sånn ut.... og jeg vil oxo da ha flat mage til sommeren, og litt mindre lår og rompe.... noen som har noen fine tips til hjemmetrening, og spising...?

Gjest camillo
Skrevet

Jeg tror jeg ville satset på et sunt kosthold og mer aktivitet. Hva med å begynne å jogge litt?

Jeg tror ikke de øvelsene vil ha særlig mye å si, dessverre. Men det er fullt mulig å gjøre noe effektivt, og da ville jeg startet som jeg skrev over.

Forstår det slik at du ikke har tenkt å trene på senter - hvis du hadde gjort det, ville jeg anbefalt styrketrening i tillegg.

Skrevet

Joda, det tror jeg er bra for deg! Mulig det går langsomt, men det er jo en psykisk del inn i dette her også! Gjør de tingene, gå turer eller jogg litt, spis godt og sunt + ha en jevn døgnrytme.

Så kan du trappe opp etterhvert! Det viktigste er jo at du er i gang! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...