Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg har lyst til å passe ei jente på 4 1/2 en dag og sende hennes foresatte på en avslapningsdag for seg selv. De har alle hatt mye å stri med i det siste. Det hadde vært morsomt å gjøre noe ekstra morsomt med henne denne dagen, ikke bare de vanlige tingene vi gjør når jeg i blant passer henne. Har dere noen gode forslag?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Jeg tror du får flere svar om du forteller hvor du bor! Jeg kan nevne mye som skjer i Oslo, men om du ikke bor der er det liten vits
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Vi bor i utlandet, så jeg var egentlig på jakt etter gode ideer som lar seg gjennomføre i forholdsvis store byer! Hva liker jenter på den alderen å gjøre? Hvilke aktiviteter er sikre vinnere hos barn? Vanligvis leker vi, puslespill og memory er populært, hun elsker å hjelpe til å bake, leke ute på lekeplassen, lese litt i bøker, herje litt rundt.
Amanlis Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Buss- eller fergetur pleier å være stas når jeg er barnepike. Gjerne med påfølgende kafebesøk og en liten tur innom lekebutikken.
Lemming Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Hvis det lar seg gjøre, så kanskje dere kan gå en tur? Evt kjøre fra der dere bor til et sted som egner seg til turgåing? Og når dere har gått et stykke kan dere kanskje stoppe og grille pølser og marshmallows? Har dere snø? Gå på ski, bygg snøborg eller grav snøhule! Det er gøy! Teater for barn? Kino?
Furstina Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Ett besök på simhallen kanske, eller på någon djurpark om det finns i närheten. Kanske finns det ett lekland i närheten med hoppborgar och liknande? Tåg och bussresor eller båtturer brukar många barn tycka vara kul. Särskilt om de är vana att åka bil. Här kan ni kanske kombinera resandet till en aktivitet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå