Gjest Starya Skrevet 30. november 2002 #21 Del Skrevet 30. november 2002 Uansett så er ikke Cola bra for tennene. Jeg gjorde et lite forsøk i sommer faktisk. Fant frem en av mine melketenner (mamma har tatt vare på alle ) og la den i en kopp med cola om kvelden. Morgenen etter var tanna oppløst. Mulig tanna var svekket etter så mange år, men likevel! Sterke saker!! :o Kanskje jeg skal spørre guttungen om jeg får ofre en av hans melketenner i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. november 2002 #22 Del Skrevet 30. november 2002 Ja, få rapport da, Starya! Mulig det tar lenger tid hos deg, mi tann var jo tross alt felt 15 år tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. november 2002 #23 Del Skrevet 30. november 2002 Glemte å kjøpe Cola.. Pepsi gjør vel samme susen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 30. november 2002 #24 Del Skrevet 30. november 2002 Vet bare at det er 25 sukkerbiter i en halv liter med cola :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. november 2002 #25 Del Skrevet 30. november 2002 Glemte å kjøpe Cola.. Pepsi gjør vel samme susen? Pepsi gjør sikkert samme susen ja! Det største problemet for de fleste vil jeg tro er å finne ei tann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. november 2002 #26 Del Skrevet 30. november 2002 Vel, nå ligger tanna der, så får vi se i morgen.. Den var forresten sprukket, så den delte seg i tre biter. Men skitt au... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisele Skrevet 1. desember 2002 #27 Del Skrevet 1. desember 2002 jeg drikke cola light som faktisk er den eneste brusen jeg liker av smak og det er bare et pluss at jeg slipper å føle at jeg har gnidd en hel sukkerpakke på tenna! jeg får derimot ikke det slik at jeg blir sulten av den brusen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå