Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Bor i Oslo og her er det passe fint vær nå. Blåser litt og er jo ikke den helt store varmen ennå. Men i vogna er det varmt nok alikevel. Minus grader er det ikke på dagtid lengre. Det jeg lurer på er når slutter dere med pose i vogna til babyen? Babyen her sover i dunpose og har hatt skinn under og har sovet i bærebaggen i kombivogna. Lurer litt på om det er for tidlig å slutte med posen og gå over til vanlig vogndyne. Han har på seg boddy, innebukse, tynn innegenser, tynn utejakke, tynnevotter og tynn bommuls hettelue. Hva ville dere gjort? Er litt i tvil
Gjest marthepia Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Bor i Oslo og her er det passe fint vær nå. Blåser litt og er jo ikke den helt store varmen ennå. Men i vogna er det varmt nok alikevel. Minus grader er det ikke på dagtid lengre. Det jeg lurer på er når slutter dere med pose i vogna til babyen? Babyen her sover i dunpose og har hatt skinn under og har sovet i bærebaggen i kombivogna. Lurer litt på om det er for tidlig å slutte med posen og gå over til vanlig vogndyne. Han har på seg boddy, innebukse, tynn innegenser, tynn utejakke, tynnevotter og tynn bommuls hettelue. Hva ville dere gjort? Er litt i tvil ← Du er ikke alene Jeg er også i tvil om dette. Når jeg går turer med tuppa må jeg bruke sportdelen av vogna. Og da bruker jeg selvsagt voksiposen, dyne går jo ikke an Skulle jeg brukt bagen hadde det ikke vært plass til voksipose. Men dersom vi bare er utom huset på verandaen bruker jeg bagen med bare dyne i. Tror ikke hun fryser Men det er da ikke så kaldt lenger.. Så det går sikkert an. Bare ha på babyen gode varme klær under dyna så
Ottine Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Bruker også en tynn pose - men varierer litt med dyne og vognteppe over. Hun har på seg body, strømpebukse, tynn genser, fleecejakke, tynn lue og votter. Hvis det blåser litt pleier jeg å slenge et helseteppe el lignende over åpningen slik at det fortsatt blir lunt. Litt vanskelig med denne overgangen...
Lizzie Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Jeg hadde sommerdyne i voksiposen til denne vanskelige overgangsperioden i fjor. Tror sannelig jeg skal finne frem den igjen nå!
Tusenfryd Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Vi bruker skinnpose enda. Lammeskinn regulerer varmen slik at det ikke blir overopphetet. Vi bruker ikke så varmt utetøy lenger, selvsagt.
Kosejenta Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Jeg kasta voksiposen i går etter at poden ble tatt opp etter soving og var helt svett i nakken og hodet (hadde bare på seg body,fleecejakke og en tynn lue..) og posen var ganske åpen oventil. Nå ligger han på skinn med babydyna og teppe over seg.Ser an været om det blir fleece-ull eller helseteppe.Syntes det er greit å ha noe å stappe rundt siden dyna ikke er så stor. Fant også ut at nå kommer(endelig) de forede buksene hans godt med. Ekke lett det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå