Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Hvor har de telefonnummer som begynner med 7170?
Malama Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 I ålesund begynner det med 701 ikke 717 Molde kommune har 711 og kristiasund har 715 (selve kummunens telefonnummer altså) og i Trondheim er det 72 Så en plass nord i Møre og Romsdal, vil jeg tro. (kan du ikke søke opp det aktuelle telefonnumemret i telefonkataloger på nett (eller nummer som ligner om det aktuelle ikke er opplistet) så finner du ut hvor det er?)
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 I ålesund begynner det med 701 ikke 717 Molde kommune har 711 og kristiasund har 715 (selve kummunens telefonnummer altså) og i Trondheim er det 72 Så en plass nord i Møre og Romsdal, vil jeg tro. (kan du ikke søke opp det aktuelle telefonnumemret i telefonkataloger på nett (eller nummer som ligner om det aktuelle ikke er opplistet) så finner du ut hvor det er?) ← Jeg har prøvd å søke opp nummeret, men finner det ikke.. Er sikkert hemmelig nr.. Men å søke på lignende nummer har jeg ikke tenkt på.. Takk for tipset.
Malama Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Ved å lete på ulike kommuners telefonnummer (altså til sentralbordet i kommunen) finner jeg at dette antakelig tilhører langt nord i møre og romsdal, opp mot grensen til sørtrøndelag. Utover det er det nok best å prøve å søke på ligndende nummer og se om du får treff. Eller, ringe da, selvsagt.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Nå prøvde jeg å søke på lignende nr. Men fant ikk ut noe da heller...
Malama Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Jeg har ikke funnet noen som har 717 jeg heller, det lengte jeg kom (med kommunene da) var 716 Det er mulig at du kan få vite hvor nummert geografisk hører til om du ringer opplysningen? Vet ikke. (Om du altså ikke bare kan ringe nummeret da) Tilfeldige søk på ulike nummer på 7170 ga ikke meg heller treff. Så da vet jeg rett og slett ikke. Men geografisk sett skal det være nordlige deler av møre og romsdal, såvidt jeg kan skjønne.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg har ikke funnet noen som har 717 jeg heller, det lengte jeg kom (med kommunene da) var 716 Det er mulig at du kan få vite hvor nummert geografisk hører til om du ringer opplysningen? Vet ikke. (Om du altså ikke bare kan ringe nummeret da) Tilfeldige søk på ulike nummer på 7170 ga ikke meg heller treff. Så da vet jeg rett og slett ikke. Men geografisk sett skal det være nordlige deler av møre og romsdal, såvidt jeg kan skjønne. ← Å ringe vil ikke jeg.. Det er skummelt.. Å det var på torsdagsmorgenen de hadde ringt (5ganger). Jeg har begynt å lure litt på om det er ip telefon.. Å da kan det vel være hvor som helst... Endret 18. april 2006 av *-*Pinky*-*
Malama Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Jeg trodde IP-telefon enten hadde "nummer fra der leverandøren er" (typisk østlandsnummer) eller hadde nummer der det geografisk var (for man kan vel beholde sitt gamle nummer?) Men dette vet jeg ikke noe særlig om. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe noe mer, men, vel, om ikke opplysninga kan hjelpe deg, så finner du nok ikke ut hvem det er, uten å ringe dit (og det kan jo evt gjøres av noen andre da?) Det kan jo rett og slett være at de hadde fått feil nummer også da? Trenger ikke være farlig?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Er det skummelt å ringe til noen som vil snakke med deg? Jeg hadde jo blitt så nysgjerrig at jeg hadde ringt med en eneste gang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå