Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Kjøper du mye sminke, parfymer og hudpleieartikler? Jeg bruker mye penger på dette. Har ikke turt å regne ut akkurat hvor mye, men det er nok en del tusenlapper. Jeg bruker hårprodukter fra Redken, kremer fra Decleor og Biotherm og sminke fra Chanel, YSL, Guerlain og Lancome. Går en del penger da... Hudpleie og sminke er en hobby, så da er det liksom greit å bruke penger på det.
IdaC Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Uff, vil egentlig ikke tenke over hvor mye jeg bruker, for jeg vet at det er altooor myyye Det blir ekstra mye om sommeren og når jeg er ute og reiser (taxfree). Hvis jeg skal regne ut gjennomsnittet i mnd, så blir det nok par tusen i mnd. Men det er som du sier en av mine hobbyer også, og så lenge jeg har råd til det, så har jeg heller ikke dårlig samvittighet.
Gjest Gaini Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Sminke og Parfymeforbruket mitt kommer vel til rundt 800-1000 i perioder, forbruket av hupleieprodukter derimot er mye mer, regner med at jeg handler for vel 2000 kr hver 3-4 mnd.
Netten Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Sminke og Parfymeforbruket mitt kommer vel til rundt 800-1000 i perioder, forbruket av hupleieprodukter derimot er mye mer, regner med at jeg handler for vel 2000 kr hver 3-4 mnd. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå