Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper du mye sminke, parfymer og hudpleieartikler? Jeg bruker mye penger på dette. Har ikke turt å regne ut akkurat hvor mye, men det er nok en del tusenlapper. Jeg bruker hårprodukter fra Redken, kremer fra Decleor og Biotherm og sminke fra Chanel, YSL, Guerlain og Lancome. Går en del penger da... Hudpleie og sminke er en hobby, så da er det liksom greit å bruke penger på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vil egentlig ikke tenke over hvor mye jeg bruker, for jeg vet at det er altooor myyye :) Det blir ekstra mye om sommeren og når jeg er ute og reiser (taxfree). Hvis jeg skal regne ut gjennomsnittet i mnd, så blir det nok par tusen i mnd.

Men det er som du sier en av mine hobbyer også, og så lenge jeg har råd til det, så har jeg heller ikke dårlig samvittighet.

Skrevet

Sminke og Parfymeforbruket mitt kommer vel til rundt 800-1000 i perioder, forbruket av hupleieprodukter derimot er mye mer, regner med at jeg handler for vel 2000 kr hver 3-4 mnd.

Skrevet
Sminke og Parfymeforbruket mitt kommer vel til rundt 800-1000 i perioder, forbruket av hupleieprodukter derimot er mye mer, regner med at jeg handler for vel 2000 kr  hver 3-4 mnd.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...