Gå til innhold

24 Sesong 5 ''Spoiler''

Anbefalte innlegg

Gjest The King
Skrevet

Hei!

Da er det på tide med ny sesong av 24! Som dere sikkert vet, er vi på sesong 5 og begynner i Norge den 4. Mai.

Heldigvis for meg så følger jeg med USA, hvor sesongen startet 15. Januar. Jeg vil nå følge opp med dere slik at vi kan snakke rundt om dette. USA er i epi. 17 nå og ny episode er på plass på tirsdag, så da er det epi. 18.

Kommer så klart ikke til å si noe, med snakker etter hvert som epi. går på TV2!

Ha en forykende aften med 24 fram mot sommeren, jadda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tony Almeida, Michelle og Edgar,venne til chloe dør :)

Gjest Gjest_karro_*
Skrevet
Tony Almeida, Michelle og Edgar,venne til chloe dør :)

Så dum du er!

Har selv sett alle episodene som er komt i USA, men slikt bør man holde seg for god til!!!

Skrevet

Omg, må ikke si det da. Legg merke til hva jeg skrev, det gjelder dere andre også. De som ikke har sett må da kunne se uten at vi spoiler dette, spoiler etter hvert som episoden går på TV2 VEL OG MERKE seg.

:smile:

Gjest Gjesta
Skrevet

Så lenge det står spoiler i temanavnet på tråden er det bare de som vil bli informert som går inn her. Eller de som ikke bryr seg ;)

Skrevet

Det kribler jo litt i henda når det finnes en tråd som dette, også får man ikke begynne å diskutere hva som skjer før 4. mai! ;p

Èn ting må jeg få lov til å si... Jeg ble egentlig veldig skuffet når de avslørte hvem den ordentlige skurken er. Ikke det at jeg noensinne har likt h*n, men det var kanskje å dra det litt langt. 24 er uansett en fabelaktig serie. Gled dere til 4. mai! ;D

Gjest gjest1
Skrevet

Jaaa jeg fikk også sjokk av skurken!

Urk hvorfor er Chloe så gretten hele dagen? Hun fikk seg jo noe!

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvem er skurken da? I og med at dette er en spoilertråd.....

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, han er ikke president mer, jeg mener han logan. Han er sammen med ei blond kåne som er lei seg hele dagen.

Gjest gjest1
Skrevet

Nemlige! :D Og jeg vet en hemmelighet om negeren!

Skrevet
Han negeren??

Nei, han ble drept i første episode. ;( Likte han mye bedre enn han dumme President Logan altså!

Nemlige! :D Og jeg vet en hemmelighet om negeren!

Fortell! ;D ;D

Gjest Gjesta
Skrevet

OK, jeg følger egentlig ikke med, jeg syns bare det er gøy å vite alt som skjer når mannen sitter ivrig og følger med.. he he..... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Aaah du skrev selv jo han dør! Da er det ikke noe hemmelighet mer :P

Skrevet

Hihi... Bare jeg som leser litt fort i svingene. ;p

Gjest Gjest
Skrevet

Greit dere, bare for å sparke i gang denne tråden i gang før sesongstart på TV2. Personlig, sier jeg ingenting. Dere får diskutere. Jeg gir de som ikke har sett enda, en sjangse til å være med her. Som ooplyst, begynner 1. episode 4. Mai, raskt etterfulgt av 2. episode.

Personlig ble jeg ikke overasket over at det var ******** som stod bak, han var hele tiden rar og oppførselen hans vakte oppmerksomhet. Eneste jeg gleder meg til nå, er episode nr. 20 som kommer i dag!

Hilsen trådstarter.

:smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...