Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lys i huden. På parfymerier anbefaler de litt forskjellig til meg. Noen har sagt nr 20, andre nr 1 (eller var det 2?). Hvilken farge er tryggest å kjøpe til lys hud? Jeg synes det er så vanskelig å se selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nr 20 er fin til lys hud. Har den selv.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe litt lysere enn min egen hud, hater brunkrem-feeling.

Skrevet

Kan ikke du prøve litt på huden i butikken? Det er jo den beste måten å finne det ut på. Solpuddder skal gi glød og litt farge, så den bør være litte granne mørkere enn huden din.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har lys hud og bruker nr 2.

Skrevet

Jeg bruker nr. 20, og har lys hud. En parfymeridame forsøkte å pushe nr 2 på meg, men den ville vært for mørk hvis jeg ikke var brun fra før.

Skrevet

Var på parfymeriet i dag, og der hadde de delt inn solpudderne etter om man var blondine (nr 20) eller brunette (nr 2), men jeg vet ikke om denne inndelingen alltid er korrekt. Selv er jeg blond og bruker 20.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har medium hudtone og mørkt hår, og bruker nr. 2. Til lys hud ville jeg gått for nr. 20. Hvis du er veldig lys, finnes også nr. 1.

Skrevet
Jeg pleier å kjøpe litt lysere enn min egen hud, hater brunkrem-feeling.

LoisLane: Jaha?likevel velger du å bruke SOLpudder?e du for brun og har lyst å lysne hudtonen..:forvirra: Ka annen effekt får du enn det ved å bruke lyst solpudder lissom..Eller er det det at Guerlain terracotta er så bra at du bare MÅ ha det fordi det gjør huden din fin?*hmm,grublegruble*

Selv har jeg en lys hudtone i ansikt(urk!),og medium hudtone ellers på kroppen..

Som blond og grønnøyd vil jeg kle best nr 20?Noen kommentarer på det?

TAKK til deg som gidder svare",)

Gjest Gjesta
Skrevet

Først legger du ut et innlegg der du latterliggjør en annen brukers valg, for deretter å ikke skjønne hvorfor ingen gidder å svare på spørsmålet ditt? :roll:

Når det er sagt, er det ikke noe fint med for mørkt solpudder, det er derfor det finnes i forskjellige nyanser. Heller litt i lyseste laget, enn litt for mørkt. Nr 20 kler lyse hudtyper.

Skrevet

Hvis mitt innlegg ble tolka som ren latterliggjøring,må jeg bare beklage!Det var så absolutt ikke min hensikt :forvirret: Overraska at jg får sånn respons.Lurte faktisk på koffor hu velger å bruke et pudder som skal gi farge til lysere hudtoner..Et spm jg gjerne sku ha fått et svar på.

Jeg kan da respektere en annen brukers valg,selv om jeg setter spm tegn ved det?Ka er det som gjør at hu velger å bruke Guerlain solpudder istedet for vanlig pudder..?Bare jeg som lurer på det..

Som en som er på jakt etter et supert solpudder (Body shops sitt m speil er ikke mer enn bare helt greit),er jeg jo høyst interessert i å få tips/meningenr fra andre solpudderbrukere.Jeg kjenner ikke til Guerlain sitt,og kunne derfor tenkt meg å få vite litt mer om det-ved å spørre de som sverger til dette..E du med..?

Sånn,nok om det.

Takker for responsen!setter pris på at du svarte meg,og det til tross for ka du synes om min (uheldige?)måte å formulere meg på i forrige innlegg.Helt enig i at et for mørkt solpudder er lite pent.Så det skal jeg prøve å unngå",)Tror jeg går for nr 20.

Tjohei..og go helg ;)

Skrevet

Jeg stusset også over LoisLanes innlegg. Solpudder er jo for å gi litt farge/glød, og bør derfor være litt mørkere enn huden. Jeg er lys og bruker nr. 20.

Skrevet

Noen som har prøvd det nye(?) solpudderet til Guerlain, det som er "oppdelt" i flere farger? Eller er det bare jeg som ikke har sett dette tidligere?

Skrevet

Tror det er nytt for sommeren. Har ikke prøvd det. Vet ikke om det blir så stor forskjell, annet enn at det kanskje gir en liten effekt av blush i tilleggg til solfarge.

Skrevet

Har ikke testa ut Terracotta Light Sheer Bronzing Powder selv.Men jeg vurderer etter å ha lest mye positiv omtale..Det er fra årets sommerkolleksjon,ja.Og ifølge mange fra ulike eng. forum,skal dette pudderet være helt supert.Lekker glød og lett å få et bra resultat sies det.

En nyanse(01) for blondiner som har flere parti med rosa,og et annet for brunetter(02).Fem fargenyanser inndelt i små parti, som går i rosa,gull og bruntoner.Lekkert nå til sommern ser jeg for meg!",)

Noen som har sett det her til lands?Litt dyrere enn long lasting pudderet vil jeg tro..?

Skrevet

Har sett det nye sommerpudderet på flere parfymerier. Sjekket ikke prisen, så jeg vet ikke om det er samme pris eller dyrere.

Skrevet

Jeg er blond og lys i huden. Bruker nr 2, som jeg ble anbefalt i parfymeriet. Kjøpte solpudderet på sensommeren i fjor, og var vel litt gyllen i huden på den tiden. Jeg får en litt gultonet brunfarge, og syns nr. 2 passer til huden min selv om jeg er blond. Om vinteren begrenser jeg selvsagt bruken, da det lett kan se litt unaturlig ut :)

Skrevet

Nå har jeg lyst på nytt solpudder, hehe....

Skrevet
Nå har jeg lyst på nytt solpudder, hehe....

Fikk lyst til å prøve det nye pudderet jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...