Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Bruker vanlig pudder og solpudder, og lurer på om jeg skal friske opp med rouge. Kinnene mine er naturlig røde, så jeg vet ikke om det blir fint eller om jeg kommer til å se ut som en klovn. Huden min er veldig lys. Noen som har tips til farger som kan være fine?
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Det må du nesten prøve ut! Et tips kan være å prøve å finne en farge som tar igjen en nyanse du allerede har. Hvis ikke kan du prøve å klemme deg på kinnene, eller løpe en tur og se hvilken farge du får i kinnene. Det er din naturlige "blush", så du bør finne en som ligger nærmest opp til den. Jeg liker veldig godt Versace og Anna Sui, men det er selvfølgelig en smaksak:) (Bedre å velge en du synes ser litt "kjedelig" ut enn en du synes ser "spennende" ut. Poenget er som jeg skrev ovenfor å ta igjen dine naturlige farger!) Lykke til! :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Takk for svar! Etter en løpetur er jeg knall rød, fargen går nesten over i lilla. Kan vel ikke ha en sånn farge på rougen? Jeg får høre hva de kan anbefale på parfymeriet.
Mint Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Å jo, du kan ha lilla/rød rouge! Det er kjempelekkert, og du er heldig som kan kle en slik nyanse
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Tja, kanskje en litt kjølig rosatone, cherry eller noe sånt? Hør på parfymeri! :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Trådstarter her Jeg var på parfymeriet i dag og tittet. Ble anbefalt Chanel Irrelle blush i farge 80 Tea rose. Noen som vet hvordan den er og hvordan den kan være i forhold til min naturlige farge? Synes det er vanskelig å se selv. http://www.chanel.com/fb/um.php?la=en-gb&l...hanel/chanel-um
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Hihi, ja var ikke så enkelt med den lille firkanten der! Men den var i allefall kjølig i fargen, og det tror jeg er riktig for deg, i og med at huden din er lys og at du får de nesten lillaaktige rosene i kinnene fra naturens side. Kan være greit at den ser såpass blek ut også, med tanke på at din naturlige farge kan bli ganske kraftig. Ikke så bra med kraftig på kraftig, kanskje? :rosasmil: Fikk du ikke prøve den der du var?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Joda, fikk prøve den. Men jeg synes det er så vanskelig å se. Dere damer på KG er o så gode på kosmetikk-veiledning, så jeg tenkte det var lurt å høre her før jeg kjøper. (Rosene i kinnene er mer rosa-røde til vanlig, men når jeg treer går ansiktsfargen nesten over i lilla... Ikke så lett å forklare...)
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Høres bra ut spør du meg! Det så jo ut som en farge du kan "safe" med! Du har jo ikke tenkt til å ha på deg rouge når du trener i allefall! Har du vel? Gi deg en dag eller to til å tenke over det, så du føler deg tryggere på det valget du tar!
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Takk for svar igjen, AfrOdite! Trenger el ikke rouge når jeg trener, nei... Blir kanskje litt mye av det gode, sånn som denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå