Gjest gjesten79 Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 oooo!er alene mamma og har gått hen og forelska meg...sukk!utrolig deilig følelse altså!er bare så redd for at han synes jeg har for masse baggasje!men han er jo glad i barn da, så d er ikke noe problem.er mere bekymra for at x'n skal ødelegge alt...huff. ååååååååååå,forelska!hææææææææærli!!!!!! måtte bare få d ut:-)
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Gratulerer, så deilig Hilsen dama m crush på legen sin.
Gjest gjesten79 Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 men hadde glemt hvor nervøs man blir da.er jo enda verre når man har blitt svidd en gang i tilegg.blir litt redd kjenner jeg...men d er vel bare å bite tenna sammen og håpe på d beste:-)
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 hi hi gratulerer Deilig å være forelska da
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Så lenge vart d da.... fikk sms der han skrev at han hadde tenkt litt å var litt usikker på ka han villa...men at han likte meg og litja mi og ville forsatt at vi skulle ha kontakt.og så skrev han at han tenkte på meg. analysere,analysere... vil vel kalle det å bli dumpa før man i det hele tatt har rukket å bli kjent jeg da men...snufs.fine,fine gutten!fortsatt like forelska jeg da....sukk!heartbroken!!!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Ikke ta sorgene på forskudd, det er vanlig at man er litt usikker. Han sier jo han tenker på deg og liker både deg og jenten din Gi ham litt tid til å sortere tankene sine, og ikke press ham, så skal du ikke se bort fra at det går din vei likevel.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 skal prøve d.har ikke masa på han heller,bare sendt vanlig med meldinger som vi har gjort hele tiden...vært ganske så flink synes jeg siden jeg tenker på han 24/7...skal prøve å forholde meg rooooolig ja.hihi!ikke lett men...
Gjest gjesten79 Skrevet 18. april 2006 #11 Skrevet 18. april 2006 oooo....fikk akkurat sms der d sto at han ikke hadde tenkt å gi helt slipp på meg!helt utn at jeg sendte noe som helst!!!!!så han tenker!jippi!hihi... fjortis igjen jeg nå...må jo dele d med noen andre enn meg selv da vet dere. enn at han tenker da,trudde ikke menn gjorde det jeg.nok en positiv egenskap:-)sukk...
Gjest StoreSky Skrevet 18. april 2006 #12 Skrevet 18. april 2006 Ja det kjærleiken er ikke lett! Nyyyt det, og ikke ta problemene på forksudd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå