Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hudpleieren min har begynt med st. tropez produkter. Men jeg er usikker på hvordan denne er? Har prøvd mange, og siden jeg har kjempelys hud, ser man lett skjolder og lett litt "gul" ut. Den eneste jeg er fornøyd med til nå er Kanebo sin.

Har du prøvd denne og kan si litt om st. tropez?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Hudpleieren min har begynt med st. tropez produkter. Men jeg er usikker på hvordan denne er? Har prøvd mange, og siden jeg har kjempelys hud, ser man lett skjolder og lett litt "gul" ut. Den eneste jeg er fornøyd med til nå er Kanebo sin.

Har du prøvd denne og kan si litt om st. tropez?

Jeg synes man blir alt for brun av den jeg da. Jeg brukte den før, men har gått over til L'oreal til sublime bronze. denne passer meg mye bedre, og er lettere å legge jevnt :)

Skrevet

Jeg prøvde skummet til st.tropez og fikk veldig lite farge.

Men, nå skal det nevnes at ingen selvbruning gir noe særlig farge på meg, da.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis du er veldig lys i huden, er kanskje ikke ST tingen, hvis du ikke vil bli helt knallbrun med en eneste gang. Det kan fort se litt fake ut. Dessuten er den dyr i bruk. Jeg anbefaler også L'Oreal sin, den gir veldig troverdig farge; jeg ble spurt om jeg nylig hadde vært i Syden nylig.

Skrevet

den er mørk ja..men man blir absoutt ikke gul, heller grønn enn gul faktisk haha.. ;)

Skrevet

Synes St.Tropez er bra, men utrolig udrøy.. Hvis jeg bruker selvbruning er det L'oreal Sublime Bronze, eller Comodynes selvbruningsservietter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...