Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Noen som vet om man kan få kjøpt myk ferdigstekt løk (ikke sånn sprøstekt) i butikk. (Vet at det følger med i seibiff med løk pakka, men skal ha til karbonader til et koldtbord - og ganske mye) Tenkte å spare noen tårer
Nella Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Kjøpte i stad til 15,- pakka. Regner med at det er litt billigere i butikk
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Jepp, det finner du i frysedisken. ← Takk Mie Har ikke sett det på "butikken min". Noen kjedebutikk du vet som har det?
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Har alltid funnet det når jeg har hatt behov for det, uansett hvilken butikk jeg har vært i. Handler oftest på Kiwi, så der VET jeg at de har.
Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Jeg vet at de har i ferskvaredisken på Coop Mega i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Har alltid funnet det når jeg har hatt behov for det, uansett hvilken butikk jeg har vært i. Handler oftest på Kiwi, så der VET jeg at de har. ← Jeg fant, jeg fant Takk for hjelpen alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå