Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lastet ned Winsor pilates videoer fra nett. 20 minuttstrening, den for magen osv osv.

Prøvde i sted og jeg syns det var utrolig vanskelig!

Noen av øvelsene var veldig tunge, men det blir vel bedre etterhvert. Og jeg som trodde jeg var godt trent!!

Men fikk følelsen av at de fleste pilates øvelsene dreier seg om magen egentlig.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øvelsene er tunge og vanskelige til man kommer inn i dem.

Men det går lettere og bedre etter hvert.

De fleste øvelsene dreier seg vel om mage, rumpe, lår og rygg tror jeg. Er ikke så veldig hekta enda...(litt lat..)

Gjest gjest1
Skrevet

Noen øvelser er like jævlig uansett hvor mange ganger man gjør dem ;) Men de er effektive. Skulle bare ønske videoene ikke hadde vært så supercorny.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

:ler: Feks dem hvor du ligger på ryggen og skal strekke det ene beinet 90 grader opp i været.. Hehe, jeg klarer det IKKE. Er altfor stiv i beinet..hehe

Og jeg som faktisk trodde jeg var myk..

Håper jeg klarer dem etterhvert da...

Ble ganske rød i tryne etterhvert, men vet ikke om det er pga det er god trening eller fordi jeg stresset sånn med å få til øvelsene.. :ler:

Skrevet

Jeg syns aldri at øvelsene var så tunge jeg...

Gjorde 20 minutteren annenhver dag i en 2 måneders periode og måtte ta på ankelvekter for å få det litt tngre. Nå er jeg på 50 minutteren med ankelvekter og den kjenner jeg! :)

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig tungt! Og ja, jeg er utrent hehe... Mange øvelser er greie å få til, men noen tror jeg jeg må øve lenge på for å få det skikkelig til. Ganske akrobatisk innimellom gitt. ;) Men det er morsomt synes jeg. :)

Skrevet

Jeg var på min første pilates session idag! Kjempe gøy! Men jeg klarte ikke alle øvelsene da... Men med litt trening så klarer jeg nok flere hver gang!!!! :):):)

Skrevet

Jeg syns det er morsomt jeg, at jeg merker at jeg mestrer litt mer for hver gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...