Gå til innhold

oppbevaring av smykker og sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

det siste året har alle smykkene og kjedene mine ligget strødd utover en kommode, og der samler de støv og ligger i veien..

men jeg får meg ikke til å putte de oppi et vanlig/gammeldags smykkeskrin, for da mister jeg jo fullstendig oversikten. og de vikler seg bare sammen.. :sjenert:

hvordan oppbevarer dere vare på smykkene, kjedene, armåndene, øredobbene og alt stæsj'et?

smarte tips mottas med stoooor takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Sånne små plastposer med sånne plastgreier til å lukke med er veldig bra. De kan du legge i et stort smykkeskrin. Du kan se hva som er inni, og ingenting vikler seg sammen.

Skrevet

Jeg oppbevarer dem også i små smykkeposer som kan lukkes. jeg har i tillegg alle smykkene mine i en skuff i en kommode. Der ligger smykker, armbånd, og ringer i hver sin lille plastboks... Dette gir god oversikt og orden....

Skrevet

Jeg har lagt "frostfilm" på badevinduet, og satt opp tynne lektere med jevne mellomrom i vinduet. På disse henger smykker og øredobber i hopetall. Pent og praktisk.

Skrevet

Veldig god ide fra siste gjest!

Selv har jeg et bittelite "skap" istedet for et skrin - henger opp kjeder og slikt. Øredobber med "krok" har jeg på et lite stoffstykke på veggen, så har jeg oversikten. Også har jeg satt opp bittesmå gullspiker rundt hele sminkespeilet, hvor jeg også henger en del kjeder. Ringer ligger i en boks for seg selv.

Skrevet

Jeg oppbevarer dem i gullsmedesken de kom i.

Skrevet

Jeg har øredobbene med krok på et søtt vinglass, kjedene jeg bruker mest henger på nåler på veggen, øredobbene med stifter har jeg i bittesmå søte bokser. Alt dette på et sted.

Og resten av haugen ligger i diverse smykkeskrin på eget sted. Jeg er avhengig av å se hva jeg har, så jeg bytter ut det som er fremme litt innemellom.

Ellers så jeg en søt, enkel løsning i et interiørblad, der var smykkene hengt med stifter på en gammel korktavle, som var kledd med fløyel. Det varveldig fint! Skal lage meg lignende en gang..

Skrevet

Vet om noen som har kjøpt en sånn skrueboks på Clas Ohlson, en liten kommode med mange små rom. Genialt til smykker!

Skrevet

Søstern min bruker fiskekrok -bokser til oppbevaring av sine smykker. Også har hun en sånn "pyntehylle" med masse små rom i , med glassdør som hun oppbevarer de hun bruker mest.

Skrevet

oi oi, her var det mange gode idèer!! tusen takk alle sammen - jeg skal fundere litt på hvilken løsning jeg skal velge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...