Nitha Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113276 Hvilken tekstlinje er din favoritt hvir du må plukke bare en? Jeg tror jeg må velge meg noen fra Dum Dums Stjernesludd. Blir ofte blank i øya av: "For inatt - snøen laver ned, lager vi engler og vi er i himmelen" ved juletider. Elsker for øvrig hele første vers: November har vært her, lagt igjen sludd Ser solen går ned i svart hvitt Gatene her har bare brente broer I kveld blinker byen som i et mareritt Fru Nitha
Champagnepiken Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Jeg er svak for maaaange tekster, jeg. Men kanskje er "Innafor" av Tre Små Kinesere en litt glemt skatt: Verden krympe no består den av bare mæ og dæ. Kryp innte mæ, hold mæ. Sje på fjellet, står der helt alein og snør ned.
Gjest vimse Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Jeg velger meg en engelsk en hvis det går... Limahl, Neverending story: In you`r hand, the birth of a new day Den liker jeg!
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Min favoritt: Verden var aldri helt forlatt -fra "En stjerne skinner i natt"
Mint Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 (endret) Tom Waits: (fra en fantastisk låt jeg ikke husker navnet på) "I think I just fell in love with you" Endret 18. april 2006 av Mint
Murf Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Det gjør ikke noe at det regner der ute, så lenge ditt hode hviler på min pute fra en av Odd Børretsens sanger
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 For min del må jeg si noen fra ett par Fenrik Lane sanger: Free ever after: "I grabbed the rope felt it slip at the tip So I can see one more morning" og fra samme sang: "I stand amazed at the sight that I see Closing my eyes as I'm dreaming The shape that dances in the warm spring wind Drifts through my fingers like sand I'm free ever after" og fra Ebony: "The dream that died - was it murder or was it suicide?" og fra Come down here: "Come down here hold my hand I will always be your friend And it won't change ever again Ever"
Gjest Tre små... Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Fra tre små kinesere: Sov du lille ungen min Æ ska pass på dæ. Den aller beste melodien Den ska kom fra dæ.
Gjest |H| Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 vet ikke om d er noen favoritt, men den er litt søt da.. Garbage "You look so fine I want to break your heart And give you mine"
Gjest Catwoman Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Den jeg har i signaturen min. Fra Keane. So why don't we go, somewhere only we know og egentlig hele denne biten: And if you have a minute why don't we go Talk about it somewhere only we know? This could be the end of everything So why don't we go Somewhere only we know? Liker hele sangen veldig godt da. Men det er noe vakkert og litt hemmelighetsfullt over akkurat det der som treffer meg.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 18. april 2006 #11 Skrevet 18. april 2006 Hele "Den finast eg veit" med Hellbillies
Gjest Shadowlyn Skrevet 18. april 2006 #12 Skrevet 18. april 2006 Må bli hele teksten til Comfortably Numb av Pink Floyd.
Dagoberta Skrevet 18. april 2006 #13 Skrevet 18. april 2006 Morrisey er en av de store: The boy with the thorn in his side behind the hatred there lies a murderous desire for love how can they look into my eyes and still they dont believe me (Smiths, The Boy With The Thorn In His Side) And on cold leather seats Well, it suddenly struck me I just might die with a smile on my Face after all (Smiths, That Joke Isn't Funny Anymore) Kjartan Kristiansen fra Dumdum er den absolutt største norske, men jeg klarer ikke i farta å finne noe enkeltsitater som viser hvor genial han er
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #14 Skrevet 18. april 2006 Jeg elsker Charlie Chaplins "Smile".... "Smile, if your heart is aching, smile even thou' it's breaking, when there are clouds in the sky, you'll get by"...
Shantee Skrevet 18. april 2006 #15 Skrevet 18. april 2006 En av mine favoritter fra Haris Alexiou, Wild Flower(Agriolouloudo) "I started off naked, I go on alone, grief is my home, the journey is my song. Throw me out and don't feel sorry, don't care about what will become of me, the wild flower endures both in snow and in rain "
*Enigma* Skrevet 18. april 2006 #16 Skrevet 18. april 2006 Det må være fra Staind - Everything changes: http://www.sing365.com/music/Lyric.nsf/Eve...8257051000B6F16 Spesielt: If you just walked away What could I really say? Would it matter anyway? Would it change how you feel? When it's just me and you Who knows what we could do If we can just make it through The toughest part of the day
Superlammet Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 1349 - Riders of the Apocalypse We rape the Virgin Mary, to create an Antichrist Fengende låt og ganske fett skrevet til sjangeren. Me like!
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 Just suck on my magnum and I'll blow you a kiss det er så romantisk!
Gjest |H| Skrevet 19. april 2006 #19 Skrevet 19. april 2006 Hele "Den finast eg veit" med Hellbillies ← *sukk*
Tinken Skrevet 20. april 2006 #20 Skrevet 20. april 2006 When youre sad and when youre lonely and you haven't got a friend just remember that dead is not the end.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå