*nora* Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Vi fikk regulert bidraget i høst, slik at min x-mann må betale mer i bidrag. Han har hele tiden betalt det "gamle" bidraget, men kun de to siste månedene den nye satsen. Lurer på hvordan dette fungerer, når får jeg utbetalt det jeg har tilgode fra han (betaler bidrag gjennom bidragsfogden)? Det er snakk om for meg ganske mye penger, og jeg er 4 mnd på etterskudd med økonomien min, begynner bli ganske desperat. Trodde det gikk som tidligere, at når bidraget blir regulert, får man utbetalt skyldig bidrag i en og samme gang...
Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Om han betaler alt det han skylder får du vel utbetalt det du har til gode. Ellers får du det utbetalt etter hvert som han betaler inn.
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Ring Bjørnevatn og hør. Der får du svar
Gjest Miloine Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Jeg mener at du kun har krav på 3 mnd. med etterbetaling fra de mnd. han betalte for lite. Tviler på at du får alt i en jafs, så sant B.P. ikke sier det er greit for han.
*nora* Skrevet 20. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2006 Takk for svar! Sendte en mail til bidragsfogden nå, så da får jeg sikkert svar på spørsmålet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå