Gjest Ninakanin Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Fant en nettside gjennom link på finn.no, og lurer på om noen har erfaringer fra denne nettbutikken! http://zoosupply.com
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 har handlet litt der. ingen negative ting å si om dem
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Jeg har ikke handlet der, men jeg handlet noe fra nettbutikken dinhund.net. Det anbefales ikke. Det tok 3 måneder og en haug med eposter/purringer for å få varen jeg hadde bestilt. Jeg sendte epost og ringte. Fikk aldri svar verken på epostene eller telefonene. Kom alltid til en telefonsvarer og ble aldri ringt tilbake. Jeg sendte enda flere eposter og denne gangen med kopi av kontoutskriften hvor det stod at beløpet var trukket fra min konto, men ingenting skjedde. Så - endelig - etter litt over 3 måneder var det en som tok telefonen. Men hun bare passet den, og kunne ikke gjøre annet enn å ta imot beskjed om hva det gjaldt. Tilslutt kom da hentelappen fra postkontoret og jeg fikk ENDELIG varen min. Og det er første og siste gang jeg handler fra den butikken. Noen andre som har handlet fra den butikken?
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Jeg har handlet der, bl.a. kjøpt et nydelig fleecedekken. Har veldig bra erfaringer med zoosupply barehund.no er en annen butikk jeg kan anbefale. Hva slags rase er valpen din, Ninakanin?
Julie Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Har også handlet der, gikk greit og problemfritt. Julie
Teddy Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Gikk greit helt til jeg fikk noe som ikke passet (størrelsesoversikten på siden var feil). Fikk beskjed om å returnere varene så skulle jeg få tilbake penger for tingene og frakta siden det var deres feil. Pengene har jeg ikke sett snurten av til tross for å ha kontaktet dem flere ganger.
Gjest Ninakanin Skrevet 20. april 2006 #8 Skrevet 20. april 2006 Jeg har handlet der, bl.a. kjøpt et nydelig fleecedekken. Har veldig bra erfaringer med zoosupply barehund.no er en annen butikk jeg kan anbefale. Hva slags rase er valpen din, Ninakanin? ← gordon setter
Gjest Spinone Skrevet 20. april 2006 #9 Skrevet 20. april 2006 Hva skal du handle inn til valpen kommer?
Gjest Ninakanin Skrevet 20. april 2006 #10 Skrevet 20. april 2006 Hva skal du handle inn til valpen kommer? ← innen den kommer skal jeg ha et bilbur som skal fungere som "huset" dens inne på soverommet vårt. Jeg har, når han kommer, to katter, og tenkte at hans egen lille hule ikke ville være dumt Så er det jo de selvfølgelige tingene, bånd, sele, kobbel, mat og vannskål, langline og kortline, rypevinge fra delikatessebutikken og...maaat, og et par leger kanskje en bukk å trene apport med, hmmmmm.... masse gøy! Teppe og kurv.. gleder meg!!
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #11 Skrevet 20. april 2006 Ikke kjøp kurv før valpen er veloppdragen nok til å ikke gnage på den; den kan få i seg biter, og i verste fall må det opereres ut. @Ninakanin: Vet du hva slags for du kommer til å gå for? Vi leste og stod i, spurte folk til råds, og endte til slutt opp med valpeforet fra Purina Pro Plan, regular breed. Han elsker det mer enn noe i verden! Oppdretter brukte Lonestar, men det klarte vi ikke å få tak i (og det stinket ganske ille).
Gjest Ninakanin Skrevet 20. april 2006 #12 Skrevet 20. april 2006 Jeg tenkte på en solid helplast-kurv, eller bare en myk madrass eller noe sånn. på nettene skal han sove inne hos oss uansett, i sengen først og så etterhvert i buret sitt. men han må jo ha sitt eget sted i stua
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #13 Skrevet 20. april 2006 men han må jo ha sitt eget sted i stua ← Vi kjøpte burmadrass, str stor (ca 60x120cm), med avtagbart trekk. Utenpå legger vi stretchlaken beregnet for babyseng. Han elsker den madrassen over alt, og det er også lett å rengjøre. Kostet ca 450 kroner. Vi kjøpte på Felleskjøpet da vi dumpet over den der, de har masse bra hundeutstyr. Jeg var skikkelig skeptisk, men ble positivt overrasket.
Gjest Ninakanin Skrevet 20. april 2006 #14 Skrevet 20. april 2006 ingen dum idè!! alle tips er velkomne, hehe, er mye nytt
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #15 Skrevet 20. april 2006 Og så bør du kjøpe klotang, først som sist.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #17 Skrevet 21. april 2006 Tispser om denne http://www.hundeutstyr.no Kjapp levering og stort utvalg!
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #18 Skrevet 21. april 2006 Tispser om denne http://www.hundeutstyr.no Kjapp levering og stort utvalg! ← MÅTTE du tipse oss om denne adressen?? der ble jeg 600 kr fattigere...
Abr@xas Skrevet 22. april 2006 #19 Skrevet 22. april 2006 Jeg har ikke handlet der, men jeg handlet noe fra nettbutikken dinhund.net. Det anbefales ikke. Det tok 3 måneder og en haug med eposter/purringer for å få varen jeg hadde bestilt. Jeg sendte epost og ringte. Fikk aldri svar verken på epostene eller telefonene. Kom alltid til en telefonsvarer og ble aldri ringt tilbake. Jeg sendte enda flere eposter og denne gangen med kopi av kontoutskriften hvor det stod at beløpet var trukket fra min konto, men ingenting skjedde. Så - endelig - etter litt over 3 måneder var det en som tok telefonen. Men hun bare passet den, og kunne ikke gjøre annet enn å ta imot beskjed om hva det gjaldt. Tilslutt kom da hentelappen fra postkontoret og jeg fikk ENDELIG varen min. Og det er første og siste gang jeg handler fra den butikken. Noen andre som har handlet fra den butikken? ← Jepp. Det var så mye rør at jeg gav opp. Men, de trakk ikke pengene forskuddvis, da.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #20 Skrevet 24. april 2006 Jepp. Det var så mye rør at jeg gav opp. Men, de trakk ikke pengene forskuddvis, da. ← Hos meg trakk de penger etter kort tid. Og jaggu har de ikke trukket meg en gang til. Gikk gjennom regnskapet mitt i helgen og da la jeg merke til dette. Har prøvd å ringe dit i hele dag, men får bare den helv.... telefonsvareren. Hva skal jeg egentlig gjøre? Disse folka begynner å irritere meg grenseløst. Skikkelig useriøse!!! dinhund.net anbefales herved ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå