Frk.L Skrevet 28. april 2006 #21 Skrevet 28. april 2006 Jeg vil bare påpeke at man må ikke støpe negler for å få fine "uekte" negler. Det går fint an å gå til manikyr, og legge på en gele som gjør neglen hardere. På den måten kan du gro ut dine egne negler. Man kan legge på hvit tupp da også. Det holder en god mnd. Jeg har gjort det flere ganger, for jeg synes de støpte neglene sliter veldig på mine egne.
tuji Skrevet 28. april 2006 #22 Skrevet 28. april 2006 Jeg fikk støpt gelenegler til bryllupet. De var ikke så lange, og ikke sånne tykke klør som mange har. Hadde en tynn hvit kant, og på ringfingeren hadde jeg et bittelite hjerte av pålimte steiner. Vet ikke om jeg hadde valgt det samme i dag, jeg synes egentlig slike negler er litt harry Men det er uansett penere enn ustelte naturlige negler.
Gjest Bride to be Skrevet 28. april 2006 #23 Skrevet 28. april 2006 Jeg har tenkt å støpe negler med hvit tupp, skal gjøre det hos negldesigner så regner med at det blir ordentlig gjort. Bryr meg ikke om at det ikke ser ut som neglene gjør til daglig, det viktigste er at det ser velstelt ut.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #24 Skrevet 28. april 2006 Jeg fikk støpt gelenegler til bryllupet. De var ikke så lange, og ikke sånne tykke klør som mange har. Hadde en tynn hvit kant, og på ringfingeren hadde jeg et bittelite hjerte av pålimte steiner. Vet ikke om jeg hadde valgt det samme i dag, jeg synes egentlig slike negler er litt harry Men det er uansett penere enn ustelte naturlige negler. ← Akkurat det hadde jeg også Med fransk manikyr light vil jeg si.(ikke så super hvit tupp, den var mer tilpasset kjolen min) Jeg hadde gjort det igjen, men jeg har ikke pene negler og det villle skjemme hele bildet at jeg var pyntet fra topp til tå, med stygge negler. Dette er jo også dagen da mange ser på hendene dine for å se ringen..... I alle fall gjorde det det med meg, da vi satt på ringer i kirken.
elissa26 Skrevet 3. mai 2006 #25 Skrevet 3. mai 2006 jeg hadde falske negler under mitt bryllup men jeg råder deg å få de ordnet på en salong så vett du at de sitter
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #27 Skrevet 3. mai 2006 Jeg hadde gjort det igjen, men jeg har ikke pene negler og det villle skjemme hele bildet at jeg var pyntet fra topp til tå, med stygge negler. ← Hellu...man holder som regel en bukett... Dette er jo også dagen da mange ser på hendene dine for å se ringen..... I alle fall gjorde det det med meg, da vi satt på ringer i kirken. Ja, gidameg. Til orientering for andre, så var det ingen som så på min ring.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #28 Skrevet 3. mai 2006 Ja, gidameg. Til orientering for andre, så var det ingen som så på min ring. ← Sikkert stygg ring da....
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #29 Skrevet 3. mai 2006 Sikkert stygg ring da.... ← Helt normal gullring faktisk. Og om den var stygg eller ei ville de uansett ikke visst før etter de evt hadde spurt om å få se den.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #30 Skrevet 3. mai 2006 Hellu...man holder som regel en bukett... Ja, gidameg. Nå mente jeg ikke bildet, som i bildene som ble tatt da
Netten Skrevet 4. mai 2006 #31 Skrevet 4. mai 2006 Jeg hadde hele tiden tenkt jeg skulle ha falske negler på den store dagen... - helt til jeg fikk fransk manikyr på utdrikningslaget mitt! Jeg var SÅ flau da jeg viste frem de ustelte, stygge neglene mine, men da jeg gikk ut der fra var de utrolig fine!! Hun lakket dem så bra, og med hvit tupp, at de like gjerne kunne vært falske. Så nå blir det vanlig - ekte - fransk manikyr på meg (ps: neglene blir ødelagt av falske negler, og de detter jo av, en etter en, etter en stund... - ikke særlig kult om det skjer på bryllupsreisen f.eks. --> "excuse me, is this your nail?" (det har skjedd med meg før ))
Kathri Skrevet 4. mai 2006 #32 Skrevet 4. mai 2006 Jeg er en av de få som har blitt tildelt de værste neglene ,,naturlige altså,det jeg lurer på,er det mange av dere som skal ha falske negler på den stoore dagen? ← Falske negler kan se kjemepfint ut det! Men anbefaler deg å få dette ihvertfall ei uke før selve dagen da det kan være litt uvant de første dagene... Bare et tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå