Gå til innhold

falske negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de få som har blitt tildelt de værste neglene :frustrert: ,,naturlige altså,det jeg lurer på,er det mange av dere som skal ha falske negler på den stoore dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener med dårlige negler, ja!!! ;)

Det siste året har jeg hatt "fake" negler, dvs akrylnegler.

Har sett at mine ekte negler lider litt under dette,- blir ganske skjøre og tynne..

Så nå har jeg en liten pause, og lar mine ekte negler få puste litt.. :)

Men jeg skal støpe på "fake" negler igjen før bryllupet! Det ser så mye mer velstelt ut, og så slipper jeg å styre med neglakk som flasser av.. Pleier nemlig å støpe på negler med fransk manikyr! Veldig lekkert! :-D

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Ja,det er derfor mine har blitt totalt ødelagt også,pga falske negler,,,,huff,,irriterende,men jeg har lyst på bare sånn smal hvit kant,ikke sånn typisk fransk tykk bred kant,Men det kommer kanskje an på hvor man gjør det,,,,,

Gjest gjest1
Skrevet

Viss eg ikkje greier å slutte å bite neglar snart, må eg vel få støypt på meg nokre eg også.. Nokon som veit kva det kostar?

Skrevet

Prisene varierer sikkert endel, men der jeg går kostet det 1000,- første gangen. Ca hver 4. uke må man etterfylle og det koster 400,- hos negldama mi.. ;)

Skrevet

Men jeg skal støpe på "fake" negler igjen før bryllupet! Det ser så mye mer velstelt ut, og så slipper jeg å styre med neglakk som flasser av.. Pleier nemlig å støpe på negler med fransk manikyr! Veldig lekkert!  :-D

Jeg synes det ser ofte ganske fake ut, jeg. Særlig om bruden normalt sett ikke ahr lange negler med kritthvit tupp som ooooser påstøpte negler.

Skrevet

Vel, nå har jeg som sagt hatt påstøpte negler en god stund, så ingen kommer til å reagere på det..

Og hvor fake det ser ut?

Man kan velge hvor hvit tupp man vil ha (flere nyanser).

Hvis man velger å ha fransk manikyr, kan man velge hvor bred eller smal den hvite tuppen skal være.

Også lengden på neglene velger man jo selvsagt..Jeg pleier å ha ganske korte (praktisk i forhold til jobben).

Har faktiskt aldri fått spørsmål om de er fake, bare komplementer for hvor velstelte de ser ut.. ;)

Skrevet

Jeg er en av de heldige som befinner meg i andre enden av skalaen. Tykke negler som nesten aldri knekker (men når de gjør det knekker de skikkelig!), så jeg vet ikke om jeg har rett til å svare på denne tråden.

Ihvetrtfall, har du tenkt til å ha falske negler til bryllupet, og ikke har det til vanlig, ville jeg fått dem satt på i god tid før. Det er uvandt å pluttselig ha lange negler, og det er ikke spesielt elegant med en brud som ikke klarer å plukke opp gaffelen fordi neglene kommer i veien. Jeg ville også ungått å ha dem veldig lange. Men jeg skjønner ønsket om pene negler til den store dagen. Man kommer sannsynligvis til å vise frem ringen en del ganger, og da ser jo de fleste også på neglene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har samme typen negler som strådstarter. Jeg fikk satt på acrylnegler med fransk manikyr, en ørlliten negltatovering (på den fingeren der ringen skulle på) og to små glitrestener på lillefingeren på motsatt hånd. Snakk om å være pyntet til fingerspissene :ler:

Fint var det også. Jeg betalte litt over tusenlappen for jobben.

Skrevet
Jeg har samme typen negler som strådstarter. Jeg fikk satt på acrylnegler med fransk manikyr, en ørlliten negltatovering (på den fingeren der ringen skulle på) og to små glitrestener på lillefingeren på motsatt hånd. Snakk om å være pyntet til fingerspissene :ler:

Fint var det også. Jeg betalte litt over tusenlappen for jobben.

Det hørtes fint ut! Har du et bilde vi kan få se?

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet du hva, jeg tror faktisk ikke det...... *litt overrasket*

Skal sjekke :)

Skrevet

Jeg lurer også på å ha falske negler når jeg gifter meg. Jeg har ikke de verste neglene, men det er ikke alltid de er like lange (de knekker jo gjerne ikke samtidig), og det er så typisk at de ser verst ut når det er noe spesielt.

Jeg har også sett mange som har fake negler som ser veldig bra ut. Er det så gale om man ser at du har kostet på deg litt ekstra til bryllupsdagen da, så lenge det ikke er totalt annerledes enn din vanlige stil?

Jeg tror jeg går for litt korte falske negler med fransk manikyr og kanskje en liten diamant her og der slik som Evelina sier. Er det en dag man kan være pyntet til fingerspissene, så er det vel på bryllupsdagen? :)

Skrevet

Jeg snakka med en negldame på jobben i dag,og jeg spurte om jeg kunne få sånne med smal hvit kant som jeg ønsker meg,og hun sa det var ingen problem,det eneste var at de ble fortere stygge(det sier seg jo selv)men dte gjør ingen ting fant jeg ut,er jo selve dagen det er viktigst :)

Skrevet

det var meg..glemte og logge inn...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg biter negler til vanlig ,men har startet og spare nå. Har bestillt meg time til og støpe på neglene til 18 mai (så jeg klarer og ha på barna kleerne 17 mai ;):ler: ) Men skal jo ikke ha kjempe lange da,men tenkte og ha slik at det ser velstelt ut ihvertfall :) Gleder meg :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

I Haugesund kosta det ca 700,- for å støpe på negler med fransk manikyr. NailHouse tror jeg det hette der. Ville tatt neglene på en eller to dager før bryllupet, om du da ikke har negledesigner i nærheten, for de kan brekke. Ellers er det jo bare å stikke innom, da kan du gjøre det tidligere, for å bli "vant" til lange negler

Jeg ville definitivt ha gjort det

Skrevet (endret)

Jeg vil også ha pene negler til bryllupet. Mine blir ikke lange - dvs det hender de blir det men da er de så tynne at de sprekker og knekker og deler seg hele tiden....

Jeg syns disse så fine ut. Lange men ikke for lange...

Endret av *Emma*
Skrevet
Jeg synes det ser ofte ganske fake ut, jeg. Særlig om bruden normalt sett ikke ahr lange negler med kritthvit tupp som ooooser påstøpte negler.

Enig med deg. Jeg synes det er penest å være så natulig som mulig på bryllupsdagen - det være seg hår, sminke eller negler...

Jeg satser på noen runder med manikyr. Det kan gjøre underverker det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...