Gå til innhold

Blir man fastere i fisken av kun 30 min jogging

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 ganger i uken?

Tenkte jeg skulle jogge 30 min tirsdag torsdag og søndag. Blir man litt fastere i fisken av det, eller er det for lite?

Går også endel tur med gutten min på 1 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok du vil merke forskjell da ja :)

Lykke til!

Skrevet

En halvtimes jogging tre dager i uka er kjempebra utgangspunkt det. Jeg ville kanskje lagt inne noen styrkeøvelser (iallefall mageøvelser) etterpå også.

Skrevet

:smilyblomst:

En blomst til den som løper 3x30minutter i uka!! Det vil du nok merke ja!! Som det ble nevnt er styrkeøvelser med på mer fremgang. Da vil jeg anbefale øvelser på store muskelgrupper, som for eksempel knebøy for rumpe/lår, og mage og ryggøvelser!

Stå på videre!!! :klappe:

Skrevet

Takk takk!!Har ikke trent siden august 2004 så tar det ganske rolig i starten...Kan ikke skylde på graviditeten eller fødsel lenger nå.... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Kjøp deg en fitnessball med video til innetrening i tillegg, så vil du se resultater ganske kjapt ;)

Skrevet
Kjøp deg en fitnessball med video til innetrening i tillegg, så vil du se resultater ganske kjapt  ;)

Hvor får jeg kjøpt det?

Skrevet

Jeg begynte med å gå korte turer ca 3-4 ganger i uken, utvidet til 25 min jogging og har akkurat begynt å jogge 5 km 3-4 ganger i uken. Kombinerer det med situps etterpå. Har gått ned 13 kg på4 1/2 mnd så jeg merker STOR forskjell!

Lykke til.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg leste nettopp en artikkel der de ikke anbefalte å jogge hvis man ikke har trent på lenge. De anbefalte heller gåturer med noen minutter jogging.

*leter etter link*

Skrevet

En kvinne som herter Jens, ja hvorfor ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...