Gå til innhold

Fotografering

Gjest Gjest_babe_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_babe_*
Skrevet

Hei!

Har vurdert å gi min kommende mann flotte (forhåpentligvis) undertøysbilder tatt av fotograf.

Er det noen som har tips til flinke, helst kvinnelige fotografer på østlandet?

Håper dere har tips.

Hilsen spent brud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ta sånne bilder i juni.je skal gifte meg i nærheten av Lillehammer,og der er det en fotograf som heter Fotograf Katrine,som jeg skal bruke,Dvs si,det er et par som driver det,og de er virkelig proffe,og jeg skal bruke mannen,for hun hadde ikke tid den dagen,,og det er helt greit,skal også ha med min forlover til og loose opp stemningen litt.. :sjenert:

Gjest Gjest_babe_*
Skrevet

Hvor mye må du betale for fotograferingen og hvor mye undertøy kjøper du inn til dette?

Skrevet

Det koster mellom 2 og 3000,skal ah med brudeundertøyet pluss litt annet sexy undertøy jeg har.Også kjører min kjære motorsykkel,så jeg skal også lure med meg hjelmen og kjørejakka hans,,gøy!har du bestemt deg for og gjøre det?

Gjest Gjesta
Skrevet

Maria på Fame på Bygdøy er helt super!!

Skrevet

Jeg skal ta "morgengavebilder" på Moment Studio på Majorstua. Der er det en jente som pleier å ta slike bilder. Hun er kjempeflink. I fjor ble hun årets fotograf. Jeg gleder meg, tror det blir den perfekte gaven for min tilkomne. www.moment.no

Gjest Gjest_Litjtuppa_*
Skrevet

Noen som vet om fotografer i Trondheim som kan slike bilder?

Skrevet

Hadde også veldig lyst å gjøre det der, MEN så var det KROPPEN da. Tviler på at jeg kan åle meg i posisjoner som er nok flatterende hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...