Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Hei all sammen, etter og ha tenk, vridd og vendt på alle tanker og ord så prøver jeg her. Saken er at jeg og min eks dame som jeg har barn med og bodd sammen med i 2 år ikke lenger er sammen. Det hele er min feil, jeg flyttet ut for og komme nærmere sentrum og i det hele tatt vekk fra plassen vi bodde på. Jeg ble deppa av stedet vi bodde på. Men vi var fremdeles sammen og ting var litt turbulent men vi hold sammen. etter en liten stund fikk jeg god kontakt med en jente som jeg liker utrolig godt og snakke med og vi er ganske lik på mangen måter. Jeg trodde jeg hadde fått følelser for hun men var ikke helt sikker, så jeg fikk dårlig samvittighet ovenfor eksen og utsatte møter med hun osv helt til jeg fortalte at jeg muligens hadde følelser for denne jenten. Da fikk jeg valget om og bryte kontakten men hun eller så kunne hun ikke være sammen med meg lenger pga ting som har skjedd før. og jeg ble sint og kald siden jeg ikke engang viste om jeg hadde følelser for denne jenten eller om det kun var at vi snakket så bra sammen. Noen uker senere og masse krangling med eksen viste det seg at jeg ikke hadde følelser for denne jenten i det hele tatt, men jeg ble ikke trodd på at jeg værken hadde sluttet og snakke med hun eller at jeg ikke ville noe med hun. jeg oppførte meg som en kødd mot eksen på denne tiden, var skikkelig stygg i kjæften og sa en hel del som jeg ikke mente, men ja.. jeg vet ikke hvorfor jeg sa ting som bla sakt.. Nå ca 2 mnd senere er savnet etter eksen så stort at jeg ikke klarer og tenke på noe annet!! alt handler om hun og alt er hun! hun sier hun vil leve sitt liv nå og være fri en stund, men at vi skal se hva som skjer mellom oss i fremtiden. men nå har hun også blitt litt keen på en fyr som er en skikkelig drittsekk, hun vet det og alle andre vet det han vil ha hun KUN på fylla men thats it. men feks i helgen. var ute på byn, møtte hun, hun kysset på meg og alt var topp etter min mening, men etter det hadde hun gått og rotet med han fyren for 2 gang den kvelden, men det fikk jeg ikke høre om før dagen etterpå og så ble hun med meg hjem. *der vi kranglet litt for hun fortalte at han hadde vært hjemme hos hun 2 uker tidligere (full seff) og rotet med hun, men det ble avbrut pga en dame ringte han og han ble mer inn på hun i tlf en eksen min* Så hun dro til en venninde, men etter 10 min kom hun tilbake til meg, da var hun skikkelig koselig og sa hun elsket meg og masse annet fint!! hun er også veldig koselig til daglig også, ringer 3-4 ganger daglig sier hun savner meg osv..har vansker for og tro på det til tider.. grunnen til at jeg skriver alt dette er at jeg vil vite fra andres synspunkt hva jeg bør gjøre eller budre HA gjort! Jeg har hatt masse jenter før men ingen av de kan måle seg med hva jeg føler for denne jenten. jeg klarer meg rett og slett ikke uten hun! følelser som dette er helt nytt for meg så jeg føler meg som en 12 åring på området. så hva burde jeg gjøre? skal jeg gi hun tid og la hun finne ut hva hun vil? eller bør jeg prøve og komme meg videre i livet? eller er det bare jeg som stresser for ingenting? -Gutt 23-
Gjest Gjest_jane how_* Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Ble du sint på eksen, som du var sammen med da, fordi hun ikke ville vente på deg til du hadde funnet ut om du var forelsket i en annen jente eller ikke? Tar høyde for at jeg misforstår, men hadde dette vært meg hadde jeg ikke giddet å vente på en slik en.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Ble du sint på eksen, som du var sammen med da, fordi hun ikke ville vente på deg til du hadde funnet ut om du var forelsket i en annen jente eller ikke? Tar høyde for at jeg misforstår, men hadde dette vært meg hadde jeg ikke giddet å vente på en slik en. ← Jeg forstod det også sånn at trådstarter ble sint på X fordi at hun ikke ville vente på at han skulle finne ut av hvem han er forelsket i. Trådstarter: Ville du selv sittet på gjerdet å ventet på at X skulle finne ut om det var deg eller en annen hun var forelsket i? Synes du forventer litt for mye av din X nå.
Abr@xas Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Hvi du føler deg som en tolvåring, så er det kanskje fordi du har oppført deg som en. Respekter at hun vil være ifred.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Nai, var ikke derfor jeg ble sint, og bli sint og skjule hva jeg føler er MIN måte og takle ting på, ja det er ikke en bra ting men det er sånn jeg er.. jeg har aldri på noen måter forventet eller anntydet at hun skulle vente til jeg hadde funnet ut noe som helst, jeg mente at jeg ikke så noe stort på det siden jeg mest sannsynlig IKKE hadde følelser for hun andre jenten.. og jeg hadde heller ikke fortalt hun jenten om jeg så hadde hatt det, for vi var FOR gode venner til at jeg ville ha fortalt det..
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Jeg forstod det også sånn at trådstarter ble sint på X fordi at hun ikke ville vente på at han skulle finne ut av hvem han er forelsket i. Trådstarter: Ville du selv sittet på gjerdet å ventet på at X skulle finne ut om det var deg eller en annen hun var forelsket i? Synes du forventer litt for mye av din X nå. ← ja faktisk.. jeg var hos hun mens hun og min bestevenn la ann på hverandre! i våres stue mens jeg satt på ett annet rom! de flørtet over nett, tlf osv.. jeg var der og trøstet hun da hun gråt over at han egentlig bare ville ha det jeg hadde! jeg ser at jeg har forklart situasjonen dårlig her.. men saken er at jeg ikke ville slutte og ha kontakt med den jenten for vi var så gode venner ikke pga jeg muligens hadde følelser for hun, jeg hadde ikke fortalt hun det om jeg så hadde.. og vi bor milevis fra hverandre også så det ville ikke funket uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå