Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Hei! Noen som har erfaringer med brunsprayen TanCan som selges på www.bodyform.no ? Den så veldig spennende ut når de brukte den på big brother.. EVA
Smørblomsten Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Ikke den, men testet en annen, husker ikke navnet på merket, men boksen er knallrosa med hvit skrift. Det ble så mye styr ut av det syntes jeg...Må spraye på nydusjet hud som er tørket godt, spraye på god avstand så det blir jevnt, gni inn i huden etter spraying, blir knallgul/brun på hendene og de må vaskes raskt etterpå! Og fargen setter seg f.eks på veggene/gulvet, så spray inne i dusjen og dusj veggene fortest mulig... See? Tungvindt, og syntes ikke resultatet ble så bra heller, gulaktig...
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Her er den 100 kroner billigere; www.tancan.se De sender vel til Norge?
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Har snakket med ei venninne av meg som har prøvd denne TanCan og er kjempefornøyd. Så da må jeg teste denne jeg også. Ser at på www.bodyform.no koster den 299,- med fri porto. Akkurat noe for meg!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Ikke den, men testet en annen, husker ikke navnet på merket, men boksen er knallrosa med hvit skrift. Det ble så mye styr ut av det syntes jeg...Må spraye på nydusjet hud som er tørket godt, spraye på god avstand så det blir jevnt, gni inn i huden etter spraying, blir knallgul/brun på hendene og de må vaskes raskt etterpå! Og fargen setter seg f.eks på veggene/gulvet, så spray inne i dusjen og dusj veggene fortest mulig... See? Tungvindt, og syntes ikke resultatet ble så bra heller, gulaktig... ← Det vil jeg tro er modelcoin spraytan, og jeg er helt enig med deg at den er dårlig! Synst fargen blir litt grønaktig, og den er skikkelig vanskelig å påføre jevnt. Attpåtil føles det som at jeg har innhalert hele flasken, bare jeg står i samme rommet som en som påfører seg den. Helt grusomt. Den ser ikke naturlig ut.
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Jeg brukte selvbrunerspray fra St. Tropez, og fargen ble finfin. Men jeg synes ikke det er så kjekt å måtte vaske badet etterpå. Selv om jeg sprayet i dusjkabinettet, ble det masse søl.
Amalthea Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Var det den nye ST sprayen? Den i aero-can?
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 Var det den nye ST sprayen? Den i aero-can? ← Nei, den gamle. Men kan ikke tenke meg at det blir mindre søl med en gassdrevet spray, kanskje tvert imot.
Amalthea Skrevet 23. april 2006 #9 Skrevet 23. april 2006 Nei, den gamle. Men kan ikke tenke meg at det blir mindre søl med en gassdrevet spray, kanskje tvert imot. ← Nei det har du sikkert rett i Lurte mest på hvordan den var, den så så forlokkende ut... Men jeg tror jeg skal slå det fra meg, er veldig fornøyd med det jeg har.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #10 Skrevet 23. april 2006 sprayer man med tancan, og smører utover etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 Det står på http://www.bodyform.no/info.asp: "Man sprayer seg brun uten å behøve å gni det inn med hendene. Dermed oppnår man et jevnere og bedre resultat. " Høres bra ut EVA
Smørblomsten Skrevet 23. april 2006 #12 Skrevet 23. april 2006 Det vil jeg tro er modelcoin spraytan, og jeg er helt enig med deg at den er dårlig! Synst fargen blir litt grønaktig, og den er skikkelig vanskelig å påføre jevnt. Attpåtil føles det som at jeg har innhalert hele flasken, bare jeg står i samme rommet som en som påfører seg den. Helt grusomt. Den ser ikke naturlig ut. ← JEPP! Stemmer, det er Model Co. sin jeg har, kostet 335 kr og er ubrukelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå