Gjest Lano82 Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 vet ikke helt hvor jeg skal plassere problemet mitt, siden jeg ikke fant noe forum for vennine krangler og venninne kriser. så jeg prøver meg her!!! Har endelig blitt sånn delvis kvitt en bestevenninne, dere vet, sånne bestevenninner som bare er negativ, sjuler sine egne problemer men vil så gjerne høre om dine slik at de kan bruke det imot deg igjen... en slik bestevenninne.. uansett vil jeg ikke gå i detaljer, men eg har et stort problem. Jeg er gift med verdens herligste mann, og hans veldig veldig veldig gode bestekamerat skal gifte seg... MED HENNE... skjønner!!!!! så vi er naturligvis invitert, i og med at min mann skal være hans forlover og hun har faktisk beskylt meg bl.a for å ha prøvd å separere hun og hennes kommende mann, men allikevel har hun invitert både meg og min mann til bryllupet. Jeg har sagt klart og tydelig fra om at uansett så skal jeg ikke komme i bryllupet, og hun skal selvfølgelig spille uskyldig liten lam, så hun har sagt alt om vår siste krangel til omtrent alle hun har invitert til bryllupet. Mitt dilemma er at min manns bestekamerat vil så gjerne at jeg skal være den "voksne" og komme til bryllupet som hans gjest og bare "glømme" at hun er til stede. det samme vil min mann, for han kjenner til hennes personlighet og har sagt både til meg og kameraten at den eneste grunnen til at han kommer er pga kameraten og hans plikt som forlover. Så alle vil gjerne at jeg skal komme til bryllupet, og bare glemme vår kranglin og hennes beskyldninger bare akkurat den dagen. det virker jo fornuftig for i motsetning til hun har ikke jeg fortalt noen om at meg og min bestevenninne har "slått opp" så de kommer til å bli overrasket hvis ikke jeg er der, (altså alle gjestene på hennes mann side) og jeg har ikke lyst å si til alle og enhver at ja eg har slått opp med hun fordi bla bal bal bal..... så hva tror dere jenter.... og gutter.... hva skal jeg gjøre.. skal jeg heve hodet og komme til bryllupet. som hans gjest. jeg kommer til å føle alle hennes gjesters øyner brenne i ryggen på meg... siden hun har fortalt sin egen versjon av vårt forhold og naturligvis så tar de hennes side for de er jo familie og venner av henne. så HJELP hva skal jeg gjøre.... jeg vil overhode ikke gå.. men jeg skjønner at jeg og min mann er gode venner av hennes kommende mann og vi har kjent han mye lenger enn hun har. ohhhhh det er så vanskelig
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 vet ikke helt hvor jeg skal plassere problemet mitt, siden jeg ikke fant noe forum for vennine krangler og venninne kriser. så jeg prøver meg her!!! Har endelig blitt sånn delvis kvitt en bestevenninne, dere vet, sånne bestevenninner som bare er negativ, sjuler sine egne problemer men vil så gjerne høre om dine slik at de kan bruke det imot deg igjen... en slik bestevenninne.. uansett vil jeg ikke gå i detaljer, men eg har et stort problem. Jeg er gift med verdens herligste mann, og hans veldig veldig veldig gode bestekamerat skal gifte seg... MED HENNE... skjønner!!!!! så vi er naturligvis invitert, i og med at min mann skal være hans forlover og hun har faktisk beskylt meg bl.a for å ha prøvd å separere hun og hennes kommende mann, men allikevel har hun invitert både meg og min mann til bryllupet. Jeg har sagt klart og tydelig fra om at uansett så skal jeg ikke komme i bryllupet, og hun skal selvfølgelig spille uskyldig liten lam, så hun har sagt alt om vår siste krangel til omtrent alle hun har invitert til bryllupet. Mitt dilemma er at min manns bestekamerat vil så gjerne at jeg skal være den "voksne" og komme til bryllupet som hans gjest og bare "glømme" at hun er til stede. det samme vil min mann, for han kjenner til hennes personlighet og har sagt både til meg og kameraten at den eneste grunnen til at han kommer er pga kameraten og hans plikt som forlover. Så alle vil gjerne at jeg skal komme til bryllupet, og bare glemme vår kranglin og hennes beskyldninger bare akkurat den dagen. det virker jo fornuftig for i motsetning til hun har ikke jeg fortalt noen om at meg og min bestevenninne har "slått opp" så de kommer til å bli overrasket hvis ikke jeg er der, (altså alle gjestene på hennes mann side) og jeg har ikke lyst å si til alle og enhver at ja eg har slått opp med hun fordi bla bal bal bal..... så hva tror dere jenter.... og gutter.... hva skal jeg gjøre.. skal jeg heve hodet og komme til bryllupet. som hans gjest. jeg kommer til å føle alle hennes gjesters øyner brenne i ryggen på meg... siden hun har fortalt sin egen versjon av vårt forhold og naturligvis så tar de hennes side for de er jo familie og venner av henne. så HJELP hva skal jeg gjøre.... jeg vil overhode ikke gå.. men jeg skjønner at jeg og min mann er gode venner av hennes kommende mann og vi har kjent han mye lenger enn hun har. ohhhhh det er så vanskelig ←
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Jeg ville gått med hevet hode. Jeg ville gratulert bruden. Latt som ingen ting. Dagene etter bryllupet kan du fortsette som før.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Jeg ville gått med hevet hode. Jeg ville gratulert bruden. Latt som ingen ting. Dagene etter bryllupet kan du fortsette som før. ← oki..tusentakk.. det er d alle sier... jeg vil bare ikke at hun skal få den gleden av å se meg nede.. og at hennes venner og familie skal viske og tiske om at ... ppsss...der er hun der .. og skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt har invitert meg når hun har beskylt meg for å ha prøvd å separere dem....
Mossa Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Ikke la henne få mer på deg da! Gå i bryllupet, lat som ingenting. La folk snakke.. du og de som kjenner deg vet alikevel at det bare er løgn.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Jeg hadde ikke giddi å gått på det.. Hvorfor i all verden skal du bruke energi på en eks bestevenninne som oppfører seg slik...? Nei -send mannen din, så inviterer du en virkelig god venninne på byen! Kos deg. Først shopping - deretter SPA - så noen pils hjemme før dere setter nesen mot et disko. Kos deg!
afr0dite Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg svarer her også jeg:) Du sier at du er redd for hvisking og tisking. Det trenger du ikke, for samtalen den dagen kommer ikke tilå dreie seg om deg, men om henne, han, kjolen, presten, etc, etc. Selv om det er kjempevanskelig og tøft for deg, betyr det sannsynligvis ganske lite for alle andre! Og jeg sier ikke dette for at du skal føle deg selvsentrert, men for at du skal føle deg litt lettet over at folk er så opptatt med sine egne problemer at de ikke legger merke til andre menneskers anliggenheter! Dra dit og KOS DEG med de du liker!!! Resten blåser du i! Og så kan du le for deg selv hver gang du hører noen snakke flott ombruden for du er blant de få som vet hvordan hun egentlig er: Endret 17. april 2006 av afr0dite
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Hennes familie og venner kjenner henne nok de også, du er neppe den første hun sprer dritt om. Vi har en sånn i familien, og alle tar det hun sier med en stooor klype salt.
Gjest Bite me Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 vet at dette er litt OT trådstarter, men er du utenlandsk? syns det virket sånn på skrivemåten din. ikke at det var noe galt, men litt kulturbetinget syns jeg. enig med andre her om at du skal gå. vær den "store" og gå dit med hevet hode. :)
Abr@xas Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor du kaller dette for bestevenn. En bestevenn oppfører seg ikke slik. Jeg syns ikke du skal gå hvis du ikke har lyst til det. Endret 19. april 2006 av Abr@xas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå