Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Jeg irriterer meg over folk som tar tannstellet sitt ved spisebordet. Det er ekkelt og motbydelig. Tannpleie utfører man på badet, spør du meg. Hva synes du?
Cruella Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Jeg pirker meg i tennene med tannpirker ved bordet.
Gjest Binna Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 (endret) På spisesteder er det mere delikat å ha de fremme ved kassa og ikke på dass hvertfall.. ellers sitter folk og graver seg i kjeften med neglene eller gaffern. Det samme hjemme hos folk. man kan jo være litt diskre mens man holder på da.. Endret 17. april 2006 av Binna
Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Om man skal pirke seg i tennene ved bordet får man i hvert fall holde seg til det mest nødvendige og ikke ta hele tannstellet der og da.
Cruella Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Møter du mange som "tar hele tannstellet" ved bordet?
Gjest vimse Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Og holde munnen lukket... Vi har spist samme middagen, jeg behøver ikke se den en gang til jeg...
Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Møter du mange som "tar hele tannstellet" ved bordet? ← Ja det har hendt ved flere anledninger. Både ved jobbsammenhenger og privat. Motbydelig.
Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Og holde munnen lukket... Vi har spist samme middagen, jeg behøver ikke se den en gang til jeg... ← Støttes.
rugrat Skrevet 17. april 2006 #9 Skrevet 17. april 2006 Her i huset har vi ALDRI tannpirkere på bordet. Det hender rett som det er at gjester spør etter dem, og da sier jeg at "du finner dem på badet, der de hører til". Jeg simpelthen HATER når folk rundt meg sitter og pirker seg i tennene. Munnen lukket eller ei. Det tar fra meg matlysten, rett og slett, men det ser ut til at det er en skikk som er kommet for å bli. Dessverre. Dog ikke i mitt hus. Never.
Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #10 Skrevet 17. april 2006 Her i huset har vi ALDRI tannpirkere på bordet. Det hender rett som det er at gjester spør etter dem, og da sier jeg at "du finner dem på badet, der de hører til". Jeg simpelthen HATER når folk rundt meg sitter og pirker seg i tennene. Munnen lukket eller ei. Det tar fra meg matlysten, rett og slett, men det ser ut til at det er en skikk som er kommet for å bli. Dessverre. Dog ikke i mitt hus. Never. ← Å. En som er enig med meg. Blir helt rørt jeg.
Gjest Binna Skrevet 17. april 2006 #11 Skrevet 17. april 2006 når jeg tenker etter har jeg en liten boks med tannpirkere, på badet. Bruker det ikke selv.
Gjest Binna Skrevet 17. april 2006 #12 Skrevet 17. april 2006 når jeg tenker etter har jeg en liten boks med tannpirkere, på badet. Bruker det ikke selv.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #13 Skrevet 17. april 2006 Møter du mange som "tar hele tannstellet" ved bordet? ← Ja hver dag i lunsjen på jobben. Jobben blir grundig gjort. Ikke mye rusk igjen i de jekslene der tror jeg. Damene er verst. Vi har ikke tannpirkerne stående på bordet. Har det i baderomsskapet, men foretrekker tråden.
Abr@xas Skrevet 17. april 2006 #14 Skrevet 17. april 2006 Jeg har tenkt over det samme, det er noe udelikat, spesielt når det gjelder mennesker man ikke kjenner.
Gjest Emera Skrevet 17. april 2006 #15 Skrevet 17. april 2006 Ingen tannpirkere ved bordet her heller.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #16 Skrevet 17. april 2006 Er det ikke uansett vanlig å vente til alle er ferdig med å spise? Synes uansett det virker frekt å si "du finner dem på badet, der de hører til".
Gjest Gjest1 Skrevet 17. april 2006 #17 Skrevet 17. april 2006 Er det ikke uansett vanlig å vente til alle er ferdig med å spise? Synes uansett det virker frekt å si "du finner dem på badet, der de hører til". ← Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men uansett er det ikke noe særlig delikat å ta slikt ved bordet. Jeg synes heller ikke det er uhøflig å si ifra hvor de er.
Gjest Binna Skrevet 17. april 2006 #18 Skrevet 17. april 2006 Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men uansett er det ikke noe særlig delikat å ta slikt ved bordet. Jeg synes heller ikke det er uhøflig å si ifra hvor de er. ← Jeg synes det er greit å si "du finne dem på badet", men å si "du finner dem på badet -der de hører til" er ganske negativt ladet..
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #19 Skrevet 17. april 2006 Jeg har tannpirkere stående med medisiner og tanntråd i en kurv på roterommet
starie Skrevet 17. april 2006 #20 Skrevet 17. april 2006 Jeg er da en av de som gjør dette ved bordet når jeg er ferdig å spise og kollegaene mine som jeg spiser med gjør det også. Har aldri sett på dette som ekkelt, da mener jeg det er verre med de som gliser med matrester mellom tennene etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå