Rosenrød Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Jeg har nå prøvd ut Weleda Everon leppepomade, ogf liker denne kjempegodt, men kunne tenke meg en som gjør leppene litt blankere. Mener å huske å ha lest på forumet at en av Dr. Hausckas leppepomader hadde denne effekten, neon som kan hjelpe meg med navn?
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Den i krukke fra Dr. H. gjør leppene blanke, men er på langt nær så effektiv som Weleda sin. Jeg hadde på følelsen at jeg smurte meg hvert tiende minutt.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Ja, det gjør den. Leppene blir blanke og fine (og ikke minst myke). Jeg tror ikke den heter noe annet enn Dr. Hausckas leppepomade. Har alltid bare sagt det når jeg har spurt etter den. Den har i alle fall orange farge.
Rosenrød Skrevet 17. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2006 HMMMM, snakker dere om samme leppepomade nå? ble litt i tvil, gidder ikke smøre meg så ofte....
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Dr. H har også en stift, men den har jeg ikke prøvd. Den skal visstnok ikke ha den samme glossy effekten.
Gjest Bodillen Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Jeg bruker stiften fra Dr. H. Synes den funker bra, smører meg ikke ofte, synes jeg. Den blir litt blank, men ikke samme effekt som en lipgloss, liksom...
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Stiften gir også en blank effekt. Jeg er ikke like fornøyd med denne som jeg er med Everon. Synes faktisk leppene blir tørrere og sårere.
Ling Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 DH krukke = blankest, litt gloss-aktig.... DH stift = ikke så blank Weleda = matt, men den beste for mine lepper, i allefall
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Ja, det gjør den. Leppene blir blanke og fine (og ikke minst myke). Jeg tror ikke den heter noe annet enn Dr. Hausckas leppepomade. Har alltid bare sagt det når jeg har spurt etter den. Den har i alle fall orange farge. ← Dette er stiften jeg mener. Smører meg ikke ofte i det hele tatt. Synes den sitter lenge på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå