Gjest Line Victoria.. Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Jeg har utrolig mange forskjellige produkter, for det meste dårlige og billige men noe dyrere. Jeg tenkte jeg skulle kaste noe av det gamle og kjøpe inn alt nytt.. Så jeg har bare en av vær ting.. Jeg er dårlig på sminke og lurer på hva dere annbefaler? Det jeg trenger er: - Body lotion (tørr,sensitiv hud) - Øyenskygger (Blå, grønne øyne) - Maskara- vannfast og ikke vannfast(lyse øyenvipper så trenger mye farge+lengde og volum) - Pudder eller solpudder - En eller annen ting som får huden til å skinne og gløde (hvis dere skjønner) - Og ny foundation (som både dekker og er naturlig og gjør meg litt brunere) - Dekkstift (til å dekke over en kvise i nyog ne) skal på danskebåten snart og i og med at det er mye billigere der planlegger jeg å storshoppe sminke Takker for all hjelp..
Gjest Virvel Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 "En eller annen ting som får huden til å skinne og gløde" = Solpudder. Jeg har et fra Dior som jeg kjøpte på taxfree for snaut 200 kroner tror jeg, ellers er det mange som sverger til Guerlain. Du kan også kjøpe en highlighter til å legge på kinnbena, under øyenbrynet, på neseryggen, kragebenet osv. Her bruker jeg en fra Body Shop (hvit krem med litt skimmer i). På mascarafronten er Kanebo 38 °C min store kjærlighet. Den koster 185 her, på taxfree tror jeg du kan få den for 120-150 kroner. Når det gjelder øyenskygger må vi ha litt mer å gå på enn bare øyenfargen din. :icon_smile: Både hårfarge og hudtone spiller inn. Et triks jeg har lært her på KG for å fremheve øyenfargen er å bruke en topp/genser som matcher øynene, og øyenskygge i en kontrastfarge. (F.eks. til meg som har blågrønne øyne: Lys turkis topp og lilla/plommefarget øyenskygge.) Jeg synes H&M sine øyenskygger er veldig gode, jeg da, så jeg kjøper sjelden noe annet lenger. De er så billige at det er greit å eksperimentere litt, og det gjør ikke så mye om du kjøper feil farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå