Gå til innhold

Hotell i Oslo

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg og samboeren min vil bo på en rent, pent og hyggelig hotell i Oslo.

Hvilket av disse hotellene bør vi velge?

Thon Hotel Bristol

Norlandia Karl Johan Hotell

Best Western Hotel Bondeheimen

Har noen erfaringer? Vi vil bo i nærheten av Stortinget/Karl Johan, og jeg vet det er flere hoteller der, men de er enten fullbooket eller for dyre. Likevel, kom gjerne med forslag, mulig vi endrer helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville valgt Bristol, hotellet på Karl Johan som andrevalg. Bondeheimen ville jeg nok ikke vurdert engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondeheimen er ikke så ille, tror jeg. Har bare vært på besøk på et rom der (mamma bodde der i forbindelse med en kongress), og syntes det så veldig trygt og greit ut. Du får bl.a. ikke tatt heis uten nøkkelkort eller å henvende deg i resepsjonen.

CAtzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norlandia Karl Johan hotell er veldig koselig! Det ser mye penere ut inni enn man forventer når man ser det utenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest milla97

Tror Thon-hotellene i sentrum kan være greie å bo på. Hoteller i Skippergata, Tollbugt og området bak Oslo Plaza anbefales ikke. Rica Victoria er fint, ellers har vi hatt det veldig bra på Scandic Byporten. Der skal du kunne finne rom til overkommelige priser. Hvis du er opptatt av at det er rent og pent, pleier det å hjelpe på at hotellet er nytt :) Radisson Sas Scandinavia er alltid bra, passende spasertur fra Karl Johan - utsikt over byen og og gode servicetilbud til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene1

Bondeheimen er faktisk ikke så ille, god frokost er det også der.

Bondeheimen ble pusset opp for et par år siden, og har fått en fin og moderne stil. Bodde der en helg, og var kjempefornøyd. Men jeg har ikke så mye erfaring med andre hotell i Oslo da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...