-Fisken- Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Så denne på kino i går. En typisk amerikansk film som var så dårlig at den nesten ble morsom Men skvatt om ikke annet et par ganger. Anbefales overhodet ikke.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Hehe.. Da skal jeg huske det Hadde egentlig tenkt til å se den.
Gjest Kålungen Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Jeg har også sett den, men ble ikke fryktelig imponert nei. Det var noen scener hvor jeg skvatt, men kunne fint klart meg uten å sett den. Pluss at jeg syns den var for lang, de kunne med fordel kuttet vekk en halvtimes tid.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Hva? Jeg DIGGET den!!! Den har mange av momentene en god splatter må inneholde: Urtypisk amerikansk turistfamilie som offer Innavl / mutanter Avsidesliggende område Blod og gørr ... Kjempegøy!
Gjest lurven Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 synes den var kul jeg, den vinner nok ikke oscar, men var ganske kul likevel
Donnie Darko Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Hva? Jeg DIGGET den!!! Den har mange av momentene en god splatter må inneholde: Urtypisk amerikansk turistfamilie som offer Innavl / mutanter Avsidesliggende område Blod og gørr ... Kjempegøy! ← Stoler mer på deg ja. Skal nok se denne.
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Stoler mer på deg ja. Skal nok se denne. ← Å? det var da hyggelig!! Men jeg har ikke sett originalen, altså... det påstås at den er enda bedre, så hvis du har sett den, må du ikke skru opp forventningene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå