Gå til innhold

Bevegelse under sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tara_*
Skrevet

Med noen av de jeg har hatt sex med, hender det at de stopper opp under penetreringen, og på en måte "rører" pi**en inni meg. (Som man ville røre i en gryte, rundt og rundt,...). Hvorfor gjøres det? Er det for å bremse en utløsning? (Det skjer som regel etter en god stund med penetrering,..) Eller er det en teknikk som er veldig god for mannen?

Eller er det for oss de gjør de? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borti det! Og lurte sånn på hvorfor han gjorde det at jeg spurte fyren. Han hadde lest et eller annet sted at det skulle være veldig digg for meg, kombinert med at han fikk en utløsningsutsettende pause. Spesielt fantastisk for meg var det ikke, men det er jo bedre enn at han stopper all bevegelse, så hvorfor ikke?

Gjest gjest1
Skrevet

Det der er dødsdigg! Jeg ville aldri spurt hvorfor han gjør det, jeg kjenner jo det :D men sikkert ikke alle som kjenner like mye da.

Skrevet

Dette må jeg få klarhet i..

Trodde gode hoftebevegelser var utelukkende positivt!?

Skrevet

Har ikke en gang vært borti det som blir beskrevet her, men høres i grunnen litt komisk ut. Var det det? Eller bare klønete?

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Sånn det funker på meg så gjør den bevegelsen der, når den gjøres riktig at det blir mere friksjon på klitoris, og det er jo en bra ting. :)

Gjest Gjest_Tara_*
Skrevet

Komisk?

Jo, tror nok det er ett dekkende ord,......

Synes hele greia var rar. Først skikkelig heftig sex, og vips "så rører vi forsiktig litt".

Fikk hvertfall svar på det jeg ville. Takk :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes derimot det er skikkelig digg når han "napper" på den inne meg. Spsielt om det er rett etter det har gått for meg, da er det ekstra følsomt.

Skrevet

Er vel i slekt med "daske pikken på rompa til dama". Også en smule komisk...

Skrevet
Har vært borti det! Og lurte sånn på hvorfor han gjorde det at jeg spurte fyren.

Dere må nu spørre om alt :ler:

Jeg gjør det for at det ikke skal gå så fort for meg,lite digg hvis jeg fyrer av senior kun etter en kort stund :forvirret:

Skrevet

Hmm...i andre tråder klages det over at menn er lite oppfinnsomme om det bare er "ut og inn", men om man prøver noe annet ser det jamen ut til at det også er feil, eller i det minste komisk og/eller klønete.

Er dette et eksempel på at damer aldri blir fornøyde?

Skrevet
Hmm...i andre tråder klages det over at menn er lite oppfinnsomme om det bare er "ut og inn", men om man prøver noe annet ser det jamen ut til at det også er feil, eller i det minste komisk og/eller klønete.

Det er vel ikke godt å svare på det kanskje? Synes det greieste er å kommandere jeg da. De fleste som ikke bor i min kropp vil antagelig behandle den klønete om jeg ikke gir dem kartet. Eller? Forøvrig fungerer ut og inn helt ypperlig dersom han klarer å holde den i gang mer enn et par minutter. :)

Skrevet

Amen!

De blir ikkr bedre om man dypper de i fløte :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...