Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Hvor mange cm er en inch? Hva slags størrelse tror dere denne er i norsk størrelse: http://cgi.ebay.com/Vintage-RADIOHEAD-Retr...bayphotohosting
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 En inch er 2,54 cm Det der er en "juniors", så jeg vil tro at den er ganske små, spesielt om det størrelseskartet nederst i annonsen er riktig. Vanlige damestørrelser kalles ofte "misses".
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Hvor mange cm er en inch? Hva slags størrelse tror dere denne er i norsk størrelse: http://cgi.ebay.com/Vintage-RADIOHEAD-Retr...bayphotohosting ← Det står at det er small i junior str, så da er den meget liten..Er du en vanlig small her i Norge så må du se etter Misses str..de er omtrent like som en vanlig str S her hjemme.. Jeg bruker str S her hjemme. Bestilte noen topper fra USA som var i junior str M og det var så små at jeg ikke fikk de på meg..En inch er 2,54 cm:)
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 hm ok. jeg bruker M til vanlig. Tror dere Womans S eller M vil passe meg i en slik topp?
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 En inch er 2,54 cm Det der er en "juniors", så jeg vil tro at den er ganske små, spesielt om det størrelseskartet nederst i annonsen er riktig. Vanlige damestørrelser kalles ofte "misses". ← Men den jeg sendte link på er merket Ladies Small ser jeg. ikke juniors...
Netten Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Denne er veldig grei å bruke når du skal regne om størrelser
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Takk for svar jenter jeg fikk veldig grei hjelp av en av eierne av en sånn store på ebay også, og endte opp med å bestille 4 band t-shirts; white stripes, beatles, radiohead og belle & sebastian. HURRA!! snakk om å ta av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå