Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En inch er 2,54 cm

Det der er en "juniors", så jeg vil tro at den er ganske små, spesielt om det størrelseskartet nederst i annonsen er riktig. Vanlige damestørrelser kalles ofte "misses".

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet
Hvor mange cm er en inch? Hva slags størrelse tror dere denne er i norsk størrelse:

http://cgi.ebay.com/Vintage-RADIOHEAD-Retr...bayphotohosting

Det står at det er small i junior str, så da er den meget liten..Er du en vanlig small her i Norge så må du se etter Misses str..de er omtrent like som en vanlig str S her hjemme.. Jeg bruker str S her hjemme. Bestilte noen topper fra USA som var i junior str M og det var så små at jeg ikke fikk de på meg..En inch er 2,54 cm:)

Gjest Gjesta
Skrevet

hm ok. jeg bruker M til vanlig. Tror dere Womans S eller M vil passe meg i en slik topp?

Gjest Gjesta
Skrevet
En inch er 2,54 cm

Det der er en "juniors", så jeg vil tro at den er ganske små, spesielt om det størrelseskartet nederst i annonsen er riktig. Vanlige damestørrelser kalles ofte "misses".

Men den jeg sendte link på er merket Ladies Small ser jeg. ikke juniors...

Skrevet
Denne er veldig grei å bruke når du skal regne om størrelser :)
Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for svar jenter :) jeg fikk veldig grei hjelp av en av eierne av en sånn store på ebay også, og endte opp med å bestille 4 band t-shirts; white stripes, beatles, radiohead og belle & sebastian.

HURRA!! snakk om å ta av :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...