Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Hei! Syntes dere at jålegutter er ok? 10 kilo voks, selvbruning og klesopptatt som en jente, er det dette vi vil ha????? Selv liker jeg naturlige gutter uten voks, nydusjet og med hår på kassa! Klemmer Camillla
viren Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Jeg synes det er helt greit at mannfolk bryr seg om hvordan de ser ut, og at de steller håret sitt, bruker tid på å kjøpe klær som kler dem dem etc. Men jeg har ikke sansen for feminine menn, rosa skjorte og mange smykker blir litt i overkant for meg.
Pauline Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Jeg liker bedre at de bryr seg enn at de gir blaffen. Dvs. ok frisyre. De kan godt farve eller stripe. klær som passer resten av fremtoningen. Liker nok best litt barske klær. Hudpleie og selvbruning er ok. Det er også ok at de barberer seg og at de fjerner hår på bryst og under armene. Smykker kan også være ok. Men det viktigste når det gjelder å bry seg er kropp og den MÅ være noenlunde trent. Slappfisker med ølvom er definitivt verre enn rosa skjorter mm.
Gjest Virvel Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Jålete, tja... Jeg liker gutter som tar litt vare på seg selv, og som synes det er ok å shoppe. (Liker faktisk bedre å shoppe med gutter enn med jenter, de er som regel ærligere.) De må gjerne ha en gjennomført klesstil, trene, lukte godt og være litt snasne på håret.
Cruella Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Jeg synes det er usexy med menn som er veldig opptatt av klær og mote. Det betyr ikke at han ikke skal ha stil - men jeg liker det enkelt og stilrent, ikke nødvendigvis trendy.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Hva med solpudder? En flørt bruker visst det innimellom. Passer meg dårlig!!
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Jeg synes det er helt greit at mannfolk bryr seg om hvordan de ser ut, og at de steller håret sitt, bruker tid på å kjøpe klær som kler dem dem etc. Men jeg har ikke sansen for feminine menn, rosa skjorte og mange smykker blir litt i overkant for meg. ← Helt enig med deg
Catzy Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Kommer litt an på typen. Får litt mark av Vestkantgutter uten egen stil, men som har kjøpt alt det "riktige" - på samme måte som jeg får mark av jenter som gjør det samme. Merk av Vestkantgutter finnes i hele landet. Men menn som klarer å lage sin egen stil, ha sin egen signaturduft og ta vare på seg selv er helt fint. Min kjære lukter godt og bruker som regel merkeklær, men han blir ikke helt fløtepus like vel. En balansegang er alltid bra. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå