Gå til innhold

Kattepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bort i fem dager i sommer, og har to innekatter. Sist fikk vi naboen til å passe dem og titte innom her i leiligheten, men det funka dårlig, for de ble nok såpass furte og sure at de virkelig raserte hele leiligheten.

Så nå lurer jeg litt på hva vi skal gjøre? Sist var vi borte i to uker, nå er det kun fem dager, men de må jo ha tilsyn.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattepensjonat?

Skrevet

Kattepensjonat er selvsagt en løsning. Men hvis du bor i Oslo vil jeg anbefale deg hjemmepass viapasseriet hvis du ikke kjenner noen som kan passe kattene dine. Siden du har to katter koster det nemlig ikke så mye mer å bruke passeriet enn å ha kattene på pensjonat.

Men to uker var jo ganske lenge borte fra dem (jeg ville ikke kalrt å være borte fra mine så lenge, får ikke sove ordentlig uten en pelsklump på hodeputa :) ). Når dere nå skal være borte kortere tid går det sikkert bedre for kattene :)

Skrevet

Få naboen til å gi mat og ordne kattebakke som vanlig og få en skolegutt/jente til å stikke innom for å underholde og kose.

• 4 år senere...
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht. KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Helen, mod.

Endret av Helen
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
Skrevet

I stedet for kattepensjonat som vi ikke vil sende pusene våre til i og med de er vant med stor bevegelsesfrihet så har vi valgt å bruke profesjonell kattepasser. De kommer innom pusene der de bor og ser etter de. Ikke er det så dyrt heller :jepp: I Oslo og omegn er det i alle fall noen, men etterspørselen øker jo nærmere ferien man kommer. Vi hadde likevel ikke problemer med å finne noen til å passe nurkene våre i fjor sommer. :klemmer:

Her er noen jeg vet om som jeg har hørt er bra:

www.kattevakten.com

www.passeriet.com

www.passpus.com

Vet ikke hvordan det er andre steder i landet, men rundt Oslo, Akershus osv så bør det være mulig å finne noen som kan passe pus når man er på ferie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...