Gå til innhold

Trodde jeg hadde gått ned...

Anbefalte innlegg

Gjest jente_81
Skrevet

Hoppet av glede og følte meg kjempebra når jeg veide meg hos mamma her om dagen..... (jeg har ikke vekt selv) der jeg bor nå.

Jeg veide meg og der stod det 61-62 kg, jippi!

Men så tok jeg den tøffe turen opp til exen der jeg bodde før og prøvde vekta der en dag senere, men den stod like pal på 65 kg!!! ahrg, som den alltid hadde gjort.

Men en ting som er positivt er jo at da har egentlig vekta mi ikke forrandret seg mye på 10 år, for mamma har hatt den samme vekta i mange år.

Hm.... kansje den begynner å bli gammel.

Kan man veies hos lege for å få ordentlige tall man kan stole på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppet av glede og følte meg kjempebra når jeg veide meg hos mamma her om dagen..... (jeg har ikke vekt selv) der jeg bor nå.

Jeg veide meg og der stod det 61-62 kg, jippi!

Men så tok jeg den tøffe turen opp til exen der jeg bodde før og prøvde vekta der en dag senere, men den stod like pal på 65 kg!!! ahrg, som den alltid hadde gjort.

Men en ting som er positivt er jo at da har egentlig vekta mi ikke forrandret seg mye på 10 år, for mamma har hatt den samme vekta i mange år.

Hm.... kansje den begynner å bli gammel.

Kan man veies hos lege for å få ordentlige tall man kan stole på?

Man veier forskjellig heletiden. Kommer ann på hva du har på deg, og hvor mye du har spist, hvor mye du har drikki, og hvor mye bæsj du har i tarmene.

Skrevet

Hvis du vil vite om du gått opp eller ned så kan du veie deg det første du gjør om morgenen ca en gang i uken.

Hos legen kan man få eksakt vekt ja.

Skrevet
Man veier forskjellig heletiden. Kommer ann på hva du har på deg, og hvor mye du har spist, hvor mye du har drikki, og hvor mye bæsj du har i tarmene.

Æsj, for et ufyselig svar! For en forferdelig mann da gitt :overrasket:

:Nikke:

Skrevet

men det er jo sant! både kvinner menn og barn kan til tider ha masse bæsj i tarmene!!! det ideelle er å ta klyster før man veier seg!

Skrevet (endret)

Jah, jeg er en kvalming! Bæsj er en forfærdelig og unaturlig ting... Fysj!!!

Man kan jo kjøpe seg en sån ny fænsi vekt da! En sån som måler fettprosent, vanninhold i kroppen, muskelmasse osv. osv. Da får man et mer nøyaktig svar veit du ;)

Endret av Yme
Gjest gjest1
Skrevet
Jah, jeg er en kvalming! Bæsj er en forfærdelig og unaturlig ting... Fysj!!!

Man kan jo kjøpe seg en sån ny fænsi vekt da! En sån som måler fettprosent, vanninhold i kroppen, muskelmasse osv. osv. Da får man et mer nøyaktig svar veit du  ;)

Og på den skal man veie seg litt utpå kvelden, før kveldsmat for da er vannivået i kroppen mest stabilt...

Lærte noe nytt i dag også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...