Gå til innhold

julegavetips til venninne som betyr mye!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva skal jeg kjøpe? Liker å gi venninner bøker med sitater om livet/vennskap osv, men dette har jeg allerede kjøpt. Hva kan jeg gi som kan bety noe for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år har jeg pjonet votter til mine beste veninner. Det er en gave som er veldig personlig og noe en ikke får kjøpt.

Sånn generellt har jeg veldig sansen for hjemmelagde gaver. Synes det er veldig fint til spesielle venner/familiemedlemmer. Det er jo ting en ikke får kjøpt. Andre hjemmelagde gaver jeg har gitt bort: hjemmelaget vin, hjemmelaget såpe, strikkete ullsokker i morsomt mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke gi henne et gavekort på en opplevelse sammen med deg? En jentekveld på byen, en tur på restaurant, kino, fjelltur, en tur på Tusenfryd e.l., alt ettersom hva dere liker å gjøre sammen. Jeg sette mye mer pris på et besøk av ei venninne enn en gave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hjertepute til å ha under hodet i badekaret, noe fin og avslappende musikk og noe godt til å ha i badekaret samt en god flaske vin!

Bare min umiddelbare tanke...

Håper du finner på noe lurt! Noe som viser henne at du er opptatt av hvordan hun har det, og at du unner henne alt godt! Noe personlig!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en time hos aromaterapeut, en seriøs massør eller en fotpleier? Det har jeg tenkt til å gi min venninne...

Synes det er en flott gave! Kanskje det hadde vært en idè til bestevenninna mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...