Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Jeg lurer på om der er mulig å trene seg til raskere orgasme? Det tar så vanvittig langt tid, og jeg får skikkelige problemer med skuldrene (flaut) Fra forrige forhold gikk det ganske greit i starten, og han klarte å fingre meg til orgasme. Men etter ca 2 år så ble det færre og færre han gja meg.... Tror han tok meg litt for gitt, og gad ikke bruke lang nok tid. Tror dette har resultert i at jeg sliter med orgasme nå....... Jeg klarer som regel å oppnå det, men tar lang tid. Noen ganger selv om jeg er kåt, så tar det enda lengre tid før det begynner å bli godt der nede..... sånn at man faktisk har lyst å gi opp etterhvert. Ja,sef har jeg en vibrator liggende, men jeg vil lære å klare meg bedre uten. Forresten så tar det ganske langt tid med den og...... Jeg tenker fremover på mitt neste forhold, og ønsker å kunne finne en partner som vil bruke tid på meg å lære meg å kjenne. Men det er fort å gi opp når man må holde på i evigheter....... En ting som har forandret seg gjennom årene er at: nå har jeg lettere for å oppnå orgasme (også fortere) med en kuk, eller dildo inni meg som kansje masserer g punktet samtidig som jeg stimulerer klitoris. Før var det omvendt. Men uansett under samleie må jeg (eller partner) stimulere klitoris for å få orgasme. Det begynner snart å bli 4 år siden sist noen stimulerte meg til orgasme, håper ikke mitt neste forhold blir slik..... Forresten visste jeg ikke hva onani var før jeg var 15 - 16!.... Var jeg sent ute? Måtte faktisk en gutt til for å vise meg......
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Noen begynner å onanere mens de er 9-10 år, andre oppdager ikke gleden før de er 40. Jeg synes ikke du var sent ut, men heller at du var heldig som møtte en mann som kunne introdusere deg til dette. Når det gjelder muligheten til å trene seg opp til å få raskere orgasme, så tja... Kanskje? Jeg har aldri tatt tiden på meg selv, men jeg vet at det varierer veldig hvor fort eller sakte det tar fra start til klimaks. Fra innlegget ditt virker det som dette er noe du stresser litt med, og det kan derfor kanskje være en idé å stresse ned? Siden du tydeligvis ikke er i et forhold nå (?), bruk tiden på å bli kjent med kroppen din igjen, i langdrag. Ikke tenk på at du må har orgasme NÅ, fokuser heller på hva som gjør godt: fasthet, hurtighet, bevegelser etc. Let deg frem til fantasier som kan tenne deg og gjøre deg ekstra kåt du holder på. Orgasme er sammentrekning av muskler, så kanskje vil det også hjelpe å trene musklene. Om det ikke funkerer så risikierer du ikke annet enn sterkere orgasmer! Du trener disse musklene ved knipeøvelsene som er omtalt i flere tråder og mange magasinartikler.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 sier bare en ting: glidegel på klitoris. og ja, det kan trenes opp...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Onaner masse, og bruk f.eks cupido etc for å utvide din horisont av fantasier. En god fantasi kan gjøre underverker!!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Må faktisk presisere at hver enkelt i paret SELV er ansvarlig for sin orgasme. Man kan ikke forvente at noen "gir bort" orgasmer.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Hjernen er det fremste sensuelle organ. Berøring er egentlig bare icing of the cake, det er stemninger, blikk og samtale som gjør deg tent.
Gjest usmc Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 tips på veien mot en bedre orgasme. 1. er du i god fysisk form - hvis ikke sett igang. 2. noe som gnager psykisk - dette må komme frem hvis det hemmer sexlivet 3. slipp deg løs. 4. tren opp underlivet med øvelser og atter øvelser. 5. prøv å skyve penis ut med musa under samleiet. 6. tenk skikkelig dirty. 7. si hvordan du vil ha det - ikke legg fingrene i mellom der. 8. ikke stress. 9. ha mye sex. 10. masser, masser clitten, og fin ditt g-punkt. tilslutt: Knull ofte.
Johann Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 tips på veien mot en bedre orgasme. 1. er du i god fysisk form - hvis ikke sett igang. 2. noe som gnager psykisk - dette må komme frem hvis det hemmer sexlivet 3. slipp deg løs. 4. tren opp underlivet med øvelser og atter øvelser. 5. prøv å skyve penis ut med musa under samleiet. 6. tenk skikkelig dirty. 7. si hvordan du vil ha det - ikke legg fingrene i mellom der. 8. ikke stress. 9. ha mye sex. 10. masser, masser clitten, og fin ditt g-punkt. tilslutt: Knull ofte. ← Bra tips. Jeg opplevde at min eksdame tok lang tid før hun kom. Men hvis jeg brukte lengre tid på forspillet før det kom til akten så ble alt mye bedre. Hvis jeg samtidig ertet henne en del, fyrte oppom, holdt henne på pinebenken, nærmet meg litt, lurte og så til slutt gav henne det hun ville ha, så tok det ikke så altfor lang tid. De gangene der jeg ikke tok meg tid, og bare heiv meg over godsakene, ja da ble resultatet ikke i nærheten så bra. Så fremgangsmåte er viktig. Men ikke alle jenter liker at det tar for lang tid, noen blir rett og slett for utolmodige.Kommuniser, si hva du vil. I mellomtiden så følg tipsene over.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Tren opp musklene i vagine ved hjelp av knipeøvelser. Orgasme er muskelsammentrekninger, er musklene der nede slappe er det vannskeligere å få orgasme. Du kan kjøpe en varmende krem som gjør at klitoris svulmer opp også! Kjøp den hos ORION, hviss du bor i Oslo finns det en sånn butikk i Tr-heimsveien ved Sofienberg Tekniske fagskle(på andre siden av gata.)
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #11 Skrevet 24. april 2006 Tren opp musklene i vagine ved hjelp av knipeøvelser. Orgasme er muskelsammentrekninger, er musklene der nede slappe er det vannskeligere å få orgasme. Du kan kjøpe en varmende krem som gjør at klitoris svulmer opp også! Kjøp den hos ORION, hviss du bor i Oslo finns det en sånn butikk i Tr-heimsveien ved Sofienberg Tekniske fagskle(på andre siden av gata.) ← fagskole
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #13 Skrevet 24. april 2006 Tren opp musklene i vagine ved hjelp av knipeøvelser. Orgasme er muskelsammentrekninger, er musklene der nede slappe er det vannskeligere å få orgasme. Du kan kjøpe en varmende krem som gjør at klitoris svulmer opp også! Kjøp den hos ORION, hviss du bor i Oslo finns det en sånn butikk i Tr-heimsveien ved Sofienberg Tekniske fagskle(på andre siden av gata.) ← Og dette skal gjøre at man får orgasme...?
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #14 Skrevet 27. april 2006 Muskulatur er faktisk veldig viktig når det gjelder oppnåelse av orgasme, styrken på orgasmen og på varigheten... Jeg fant i et blad en gang i høst tror jeg, følgende: Ekstremt dårlige pelvic-muskler gir ingen orgasmer. Middels gode pelvic-muskler gir kun klitorisorgasmer. Gode sterke pelvic-muskler gir både klitoris- og vaginalorgasmer. Så knip i vei jenter, det har ikke kun med trangheten å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå