waco Skrevet 27. november 2002 #1 Skrevet 27. november 2002 Så på tv-2 nyhetene idag og ble aldeles forskrekket da jeg så at norske damer gifter seg med utenlandske menn i bytte mot penger. Jeg visste jo at damer bare faller for penger, men at det skulle være så åpenlyst? Gifte seg med menn man ikke har sett en gang? Finnes det ikke verdighet noen sted? Hvor skal dette ende? De fleste har lurt på hvor mange kameler som kan måles i kvinners verdi. ifølge tv-2 nyhetene dreide beløpene seg om fra 80 til 100 tusen kroner, man kan få ei godt brukt seiljolle for den prisen der. Hvor mange kameler man kan få får ei vg-jolle er vel et annet spørsmål. Kanskje ei dromendar? Waco Skremmende at nyhetsbildet rapporterer noe jeg har hevdet i lang tid. På tide at vi avdegger alle disse ulumskheter vi oppdager i kjølevannet av kvinneverdnen...
Gjest Lea Skrevet 27. november 2002 #2 Skrevet 27. november 2002 Jeg ble nesten solgt i Kairo en gang. Fyren ville ikke betale mer enn 5 kameler (som var dromedarer) og et palestinaskjerf. Ble litt vanskelig å frakte dyrene hjem, så jeg slapp unna med skrekken.
orakel Skrevet 27. november 2002 #3 Skrevet 27. november 2002 Som alltid har du et herlig svar å komme med Lea.
waco Skrevet 27. november 2002 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2002 Men vi skal ikke se bort i fra at han er glad i ettertid det ikke blei noe av handelen? Waco
Mathias Skrevet 27. november 2002 #5 Skrevet 27. november 2002 Les heller tråden "uanstendig forslag" på samliv du Waco...
Thea Skrevet 27. november 2002 #6 Skrevet 27. november 2002 Kanskje ei dromendar? Hva er en dromendar egentlig???? Dromedar har jeg hørt om, men dromendar???? :o
Gjest Lea Skrevet 27. november 2002 #7 Skrevet 27. november 2002 Men vi skal ikke se bort i fra at han er glad i ettertid det ikke blei noe av handelen? Waco Tenker at Araber Flikk-Flakk var ganske så lei seg jeg! Han hadde trengt ei dame som meg til å holde ham i skjerfet (så ikke noen ører der).
Linemor Skrevet 27. november 2002 #8 Skrevet 27. november 2002 Jeg ville nok foretrekke penger fremfor kameler eller en dromedar, dette er bare en mening, men jeg har liksom ikke plass til noen kameler jeg da.
waco Skrevet 27. november 2002 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2002 Kanskje vi heller skulle stilt ut Lea istedetfor kamelene? Så lenge det ikke er angrefrist ved kjøp av damer vil jeg aldri tenke på det en gang. Waco
Gjest Lea Skrevet 27. november 2002 #10 Skrevet 27. november 2002 Gjerne for meg Waco.. men desverre er jeg solgt allerede. Prisen var modenhet og forståelse, så jeg tror neppe at du hadde hatt råd til å være med på budrunden! Og gratis damer er det vel nok av!
Mathias Skrevet 27. november 2002 #11 Skrevet 27. november 2002 Vel lea, jeg ble tilbudt 15 kameler for exen... så prisen din var j ikek noe særlig... Men at noen jenter sier ja takk til 50 000 for null sex kun papir, det kan jeg forstå jeg...
Jen Skrevet 27. november 2002 #12 Skrevet 27. november 2002 Slo du til da, Lasse? Lurer bare siden du omtalte henne som exen. Var vel et herk å få med kamelene hjem, tenker jeg.
Mathias Skrevet 27. november 2002 #13 Skrevet 27. november 2002 Kamelene? De solgte jeg for ei brunøyd flott dame derfra veit du...
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #14 Skrevet 27. november 2002 Tenker jeg hadde fått mye mere jeg ja................. Kvalitet vettu!
aline Skrevet 28. november 2002 #15 Skrevet 28. november 2002 Lea, reis heller til Tunisia!! Jeg var der med min far, og han ble tilbudt alt fra 20.000 kameler (som også var dromedarer) til "alle kamelene i VERDEN!!!" Hver gang vi entret "vår" gate, ble spørsmålet stilt om hvor mange kameler vi var oppe i nå, også hørte du bare summen stiiiiiige oppetter gata!!! En alldeles frustrert og sjarmerende fysak var da litt ute av seg, for han hadde ingen kameler.... men gikk det bra med alle pengene i verden? Men, siden jeg er verd mer en alle kamerer i verden (samt at det jo var faren min som ville fått de pokkers kamelen, ikke jeg!!) så ble det ikke noe salg den ferien!!! Så waco, du moralens vokter, ikke alle kvinner er til salgs for kameler ihvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå