Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Hei dere! Styrer med blomster og farger om dagen. Tenker på å ha tre farger som gjennomgangsfarge. Kanskje krem, lime og en lillafarge. Hvilke farger velger dere sammen?
kitekatt Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 (endret) Hei dere! Styrer med blomster og farger om dagen. Tenker på å ha tre farger som gjennomgangsfarge. Kanskje krem, lime og en lillafarge. Hvilke farger velger dere sammen? ← Hei, jeg skal bare ha div hvitfarger. Champagne, creme, hvitt Synes det er penest jeg da Skulle jeg hatt farger hadde jeg antagelig valgt en lys lilla og creme eller noe. For det er greit for en mann også. Syriner og hvite roser hadde vært lekkert Synes brylluper kan ha en tendens til å bli litt for rosa, bløtkake og sukkersøtt Halvdelen i bryllupet er jo en mann hehe. men det høres veldig friskt ut slik du beskriver, selv om jeg ikke er veldig glad i sterke farger som lime. Men det kunne være kult å legge hele limer rundt på bordet som dekorasjon. Den er jeg med på Og SYRINER!!! *ler* Endret 17. april 2006 av kitekatt
Gjest Fruktkake Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Rosa, hvittt og grønt for min del. (det er forresten ikke noe som heter jente- og guttefarger, kitekatt!!!)
kitekatt Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Rosa, hvittt og grønt for min del. (det er forresten ikke noe som heter jente- og guttefarger, kitekatt!!!) ← Je vet Nå går jo gutta i rosa skjorter. Men det er noe som ikke klinger riktig for meg med maskulint og rosa liksom Var ikke ment som kritikk, alt er smak og behag
Lille-mor Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Jeg har valgt en veldig mørk grønn farge, den passer godt sammen med hjerteraker og eføy. I tillegg skal jeg ha lavendel blå og kremhvitt. Jeg har innslag av gull og perler i brudekjolen, slik at jeg bruker dette også i invitasjoner, meny og bordkort. I brudebuketten skal jeg ha hjerteraker, hvit (stor) phalanopsis (en type orchide) og lys blå/lilla vanda orchide (denne er litt mindre enn den hvite). De skal også legge inn perler som er tredd på stårtråd i gull. Jeg tror dette blir kjempe fint. Mannen godtok også disse fargene uten problemer. Jeg er ikke så veldig rosa, så jeg måtte finne noe annet. Er fornøyd med valget nå. Lykke til!
Gjest Binna Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg har valgt en veldig mørk grønn farge, den passer godt sammen med hjerteraker og eføy. I tillegg skal jeg ha lavendel blå og kremhvitt. Jeg har innslag av gull og perler i brudekjolen, slik at jeg bruker dette også i invitasjoner, meny og bordkort. I brudebuketten skal jeg ha hjerteraker, hvit (stor) phalanopsis (en type orchide) og lys blå/lilla vanda orchide (denne er litt mindre enn den hvite). De skal også legge inn perler som er tredd på stårtråd i gull. Jeg tror dette blir kjempe fint. Mannen godtok også disse fargene uten problemer. Jeg er ikke så veldig rosa, så jeg måtte finne noe annet. Er fornøyd med valget nå. Lykke til! ← Høres veldig bra ut Jeg har ikke bestemt oss for noen farger enda Men det blir hvertfall ikke krem og rosa. (da jeg ikke er noe fan av rosa til meg selv). Endret 17. april 2006 av Binna
Netten Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Creme og ulike blå-lilla nyanser, samme som i buketten (nr. 43)
afr0dite Skrevet 17. april 2006 #9 Skrevet 17. april 2006 Er ikke helt avgjort enda, men blir nok noe i samme gate som trådstarter :rosasmil:
Lykketrollet Skrevet 17. april 2006 #10 Skrevet 17. april 2006 creme, chamkpagne, vanilije....ja sånne typer farge... ja også lyyyyyyys rosa!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #11 Skrevet 17. april 2006 Det blir nok litt rosa i mitt bryllup ja.... Men ikke bare det, da hadde nok mannen protestert... Jeg skal ha kun brudeslør i buketten som henger ned over armen, likeså til brudepikene... På bordet skal jeg ha lys rosa og hvite pioner og sikkert litt brudeslør... I kirken skal jeg ha sinkbøtter med markblomster i.... Så der blir det litt diverse
Susan Sto Helit Skrevet 17. april 2006 #12 Skrevet 17. april 2006 Vi har tatt utgangspunkt i en mørkerød rose, som vi brukte på innbydelsene, og har forsøkt å holde mye av resten i rødt, grønt og hvitt. (Praktisk med hvitt som bunnfarge, når dete r så sterke farger ellers.) Kommer ikke til å være manisk på dette, og har allerede et lyseblått stoff som bare krever å bli brukt til noe.
C Skrevet 17. april 2006 #15 Skrevet 17. april 2006 Her går det i rent hvitt, creme, champagne og gyllent/gull. Og så har jeg detaljer i skalaen fra lys rosa over i rødt. Tror det blir bra!
Elise_ Skrevet 17. april 2006 #16 Skrevet 17. april 2006 Det er hvitt som er gjennomgangsfargen, men med blomstene så blir det innslag av grønt og rødt.
johanne Skrevet 17. april 2006 #17 Skrevet 17. april 2006 Skal ha hvit og en litt lys olivengrønn. Også blir det en del sølv.
Lythande Skrevet 18. april 2006 #18 Skrevet 18. april 2006 Kjolen blir mørkegrønn, invitasjonene og trykksakene er i mørk rødbrun og krem, ellers er det høstfarger som gjelder siden vi gifter oss i oktober.
Kathri Skrevet 18. april 2006 #19 Skrevet 18. april 2006 Vi skal ha hvit duk og hvite servietter, tenker å ha en eller annen hvitfarge på lysene (kanskje 5-armede lysstaker i sølv) og en noen litt oppsatser eller sinkvaser med ruonknler og nellik i rosa, rødt og kanskje gult/orange.... Blir det for "happy"? Blir ikke helt enig med meg selv, og min kjære stoler på min smak og sier jeg bare skal avgjøre det... Hva mener dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå