Mokka Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Har alle som har gått på et Grete Roede kurs gått ned i gjennomsnitt 1 kilo i uken? Da tenker jeg førs og fremt på det orninærkurset hvor man møtes 8 ganger. Synes det høres for godt ut til å være sant Dersom man holder seg til kursopplegget kan man gå ned opptil ca 8 kilo. Vurderer å melde meg på et kurs før sommeren. Hadde virkelig vært deilig å bli bvitt noen kilo:)
*Lene* Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 HVis man følger opplegget til punt og prikke, er vekttapet anslått til å være på 0,5-1 kg pr uke.. Ikke anbefatl å gå ned mer!
tuji Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Jeg gjorde ikke det, og ikke alle de andre på kurset heller. Etter to kurs hadde jeg gått ned 10 kg.
Gjest La Guapa i.i Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Jeg er i uke 7 og har gått ned 7,5!!!! Grete Roede er genialt.Jeg skal begynne på kurs nr. 2 nå. Mannen min har også gått ned en buksestr. La Guapa
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Veldig enkelt å gå ned 1 kilo dersom man følger opplegget. Men dersom du har/har hatt problemer med spising (psykisk), vil jeg ikke anbefale Grehe Roede-kurs. Alt for mye fokus på kalorier og vekt. Er du i tillegg et konkurranse-menneske, og blir misfornøyd hvis noen i gruppa har tatt av mer enn deg, kan det gå riktig ille. Men kurset er sikkert bra for mange. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå